.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناکامي صیادان غیرمجاز در دریای مازندران
فرمانده دریابانی استان مازندران از توقيف بیش از 45 فروند شناور صیادی در آب‌هاي دریای خزر و کشف بیش از 108 هزار رشته دام فلسدار خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،هوشنگ حسینی با بیان اینکه دریابانان این استان با تمام توان عملیاتی از شروع فصل صید و صیادی در سطح دریا و نوار ساحلی دریای خزر حضور مستمر داشته، که حاصل آن افزایش امنیت و آرامش برای مرزهای آبی کشور در حوزه استحفاظی است، اظهار کرد: دریابانان مازندران در راستای مبارزه با قاچاق ماهیان خاویاری، استخوانی و کنترل آب‌های ساحلی استان، در عملیات‌های ثمربخش موفق شدند بیش از 45 فروند شناور صیادی غیرمجاز را شناسایی و توقیف کنند.


وی افزود: دریابانان در بازرسی از این شناورها و دام‌های پهن شده در دریا، بیش از 108 هزار رشته دام فلسدار، 199 هزار متر طناب و 35 هزار عدد کرف که همگی بدون مجوز قانونی بوده کشف کردند.


فرمانده دریابانی استان مازندران با اشاره به دستگیری  متهمان در این رابطه گفت: مرزبانان و دریابانان استان پس از تشکیل پرونده قضایی متهمان و ادوات کشف شده را تحویل مراجع قانونی دادند.

وی با بیان اینکه تعامل و اعتماد مردم به ویژه مرزنشینان به مرزبانی ناجا نشانگر موفقیت مرزبانان و دریابانان است،افزود: اقتدار و قاطعیت مرزبانی ناجا ارتقای امنیت در مرزهای آبی و خاکی کشور را به دنبال داشته است.

حسینی با اشاره به اهمیت مردمی ‌بودن مرزبانی اظهار کرد: وجهه مردمی مرزبانان و اعتماد عمومی نشان از عملکرد مطلوب مرزبانی ناجا در حوزه امنیت دارد.

وی اعتقاد به ولایت فقیه را بزرگترین سرمایه برای مرزبانان دانست و افزود: دشمنان قسم خورده اسلام از بدو پیروزی انقلاب، با به کار بستن تمامی توطئه‌ها خواستند بر این نظام الهی ضربه بزنند غافل از اینکه اقتدار این انقلاب نشأت گرفته از ولایت و شهادت بوده و تا زمانی که این رکن در بین ما است تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌ها نقش بر آب خواهد شد.


فرمانده دریابانی استان مازندران تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از شاخص‌های زندگی جامعه ایرانی برای مقابله با فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است که بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قرار گرفته است.


حسینی با اشاره به مسؤولیت خطیر دریابانان در اتقاء امنیت پایدار در مرزهای آبی استان افزود: وظیفه دریابانان برقراری امنیت و مقابله با هرگونه قاچاق و صید غیرمجاز ماهیان خاویاری در این استان است و همه موظف به همراهی با دریابانان در این رابطه هستند.


وی گفت: جلب رضایت مرزنشینان برای مرزبانی امری ضروری است، زیرا سرمایه‌های هر جامعه مردم آن جامعه است و مرزبانان باید با ایجاد زمینه تعامل، همکاری، مردم‌داری و قانون‌مداری، از این سرمایه عظیم و ارزشمند پاسداری کنند.


فرمانده دریابانی استان مازندران در پایان خاطر نشان کرد: اعتماد دوجانبه مرزبانی و جامعه مرزنشینان می تواند زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم آورد و به لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تحقق آن تاکید کرد و خواستار تعامل و هماهنگی بیشتر مرزنشینان با مرزبانان و دریابانان شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.301 seconds.