.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقابل شاگردان مهابادی و اسکوچیچ در شهرآورد مازندران/ نساجی مشکی‌پوش است
دیدار امروز تیم‌های فوتبال خونه‌به‌خونه و نساجی مازندران در چهارچوب رقابت‌های لیگ یک بدون شک حساس‌ترین بازی این هفته به شمار می‌رود.

به گزارش شمال نیوز، دیدار امروز تیم‌های فوتبال خونه‌به‌خونه و نساجی مازندران در چهارچوب رقابت‌های لیگ یک که قرار است از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای هفت تیر برگزار شود، بدون شک حساس‌ترین بازی این هفته به شمار می‌رود و نتیجه آن تاثیر زیادی در سرنوشت دو تیم برای صعود به لیگ برتر دارد.

تیم فوتبال نساجی مازندران و خونه به خونه که دور برگشت رقابت‌ها را با قدرت آغاز کرده‌اند با اختلاف سه امتیازی در جدول کنار یکدیگر قرار دارند. خونه به خونه که بعد از جدایی جواد نکونام حالا دراگان اسکوچیچ را روی نیمکت دارد و نساجی هم امیدوار است با داوود مهابادی مربی جدید خود بالاخره به لیگ برتر صعود کند.

نساجی با جذب محمد عباس‌زاده، مهاجم سابق خود قصد دارد در بازی‌های باقی مانده روند گلزنی‌های خود را بهتر کند.

نشست هماهنگی شهرآورد مازندران دیروز برگزار شد و طی آن عوامل برگزاری بازی از مدیران باشگاه نساجی به خاطر تغییر پیراهن این تیم برای این دیدار تشکر کردند و قرار شد تیم فوتبال نساجی با لباس‌های مشکی وارد زمین مسابقه شوند.

طبق اعلام قبلی قرار است این دیدار به صورت زنده و مستقیم از شبکه تبرستان پخش شود و علیرضا خلردی، این مسابقه را برای بینندگان گزارش کند.

دیدار امروز این دو تیم از دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم است که دو بار به دلیل بارندگی و مهیا نبودن ورزشگاه هفت تیر لغو شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.