.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک طرفه شدن جاده‌ های هراز و کندوان در روز‌های آینده
جاده‌ های هراز و کندوان در ساعاتی از روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه یک طرفه می‌ شود.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه به منظور تسهیل در تردد خودرو‌ها روز‌های پایانی هفته و تعطیلات ۲۲ بهمن، محدودیت تردد در جاده‌ های مازندران اعمال می‌شود، گفت: تردد موتور سیکلت ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۱۰ صبح دوشنبه در همه جاده‌ های مازندران ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع تریلر ساعت ۱۲ تا ۲۴ امشب از تهران به شمال، جمعه در همین ساعت به سمت تهران و ساعت ۶ تا ۲۴ یکشنبه از تهران به شمال و برعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کندوان گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز و فردا از مرزن آباد به سمت کرج و شنبه و یکشنبه همین ساعت از کرج به مرزن آباد ممنوع و این جاده از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز و فردا از کرج به سمت مرزن آباد و شنبه و یکشنبه از مرزن آباد به کرج یک طرفه است.

رییس پلیس راه مازندران به تداوم ممنوعیت تردد انواع تریلر در جاده هراز اشاره کرد و افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ شنبه و یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه است.

سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و از ساعت ۶ تا ۲۴ فردا، جمعه و شنبه و نیز از ساعت ۶ تا ۱۲ یکشنبه در جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: در حال حاضر رفت و آمد در همه جاده‌ های مازندران عادی و روان و وضعیت جوی نیز نیمه ابری است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.031 seconds.