.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ظرفیت های مغفول مازندران برای توسعه شناسایی شود
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: جهاد دانشگاهی مازندران برای توسعه استان می تواند با شناسایی ظرفیت های مغفول مانده و ارائه راهکار برای بهره وری از این ظرفیت ها، گامی اساسی در امر توسعه مازندران بردارد

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی در دیدار با رئیس و مدیران جهاد دانشگاهی مازندران اظهار کرد: هیچ جامعه ای بدون دانایی، توسعه، فناوری، تکنولوژی و رعایت گسترش فضیلت های اخلاقی مربوط به آن به سعادت مندی نمی رسد.

وی تصریح کرد: حتی جامعه ای سرشار از ثروت های طبیعی بدون دانایی به نتایج مطلوب نمی رسد در صورتی که اطلاعات درست باشد، مساله حل خواهدشد.

یونسی خاطرنشان کرد: با توجه به قابلیت و ضرورت رفع برخی از نیازها ی استان از طریق جهاد دانشگاهی، استانداری مازندران این آمادگی را دارد که به شیوه های مختلف از این نهاد حمایت کند .

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با استقبال از پیشنهاد جهاد دانشگاهی مبنی بر شکل گیری کار گروه توسعه رسانه ای، تصریح کرد: نیازمند شکل گیری کارگروه توسعه رسانه ای، برای ساماندهی رسانه ها هستیم.

وی افزود: برای توسعه مازندران، نیازمند استفاده از تجربیات داخلی و خارجی هستیم، زیرا مازندران سرشار از تجربیات مغفول مانده است.

یونسی با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت های مهمی که کسی آن را جدی نمی گیرد، زباله یا همان طلای کثیف است خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی مازندران برای توسعه استان می تواند با شناسایی ظرفیت های مغفول مانده و ارائه راهکار برای بهره وری از این ظرفیت ها، گامی اساسی در امر توسعه استان بردارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر رویکرد ورود عالمانه به حل آسیب های اجتماعی تصریح کرد: مازندران تنها استان کشور است که مرکز رصد اجتماعی راه اندازی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی از طریق مراکز تحقیقاتی و خبرگزاری های خود باید به تولید محتوا جهت تغذیه فضای مجازی و کانال های اجتماعی و خبری اقدام کند که فعالیت امروز دشمن در صحنه افکار عمومی کمرنگ شود. /ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.724 seconds.