.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هنرمندان و خبرنگاران وصیت‌نامه امام را با ادبیات روز به جامعه ارائه کنند
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: هنرمندان و خبرنگاران باید وصیت‌نامه امام را با ادبیات روز، به جامعه ارائه کنند تا برای جامعه جذاب باشد.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله علی معلمی در دیدار با هنرمندان و خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: 39 سال قبل یک اتفاق استثنایی در تاریخ جهان و ایران افتاد و با بصیرت مردم با انقلاب اسلامی، دست بیگانه از کشور کوتاه شده است.

وی افزود: ملت ایران چیزی از کشورهای بیگانه کم ندارد و ملت ایران می‌تواند با نبوغ خود همه چیز را درست کند البته اکنون نمی‌گوییم تمام مشکلات رفع شده است و کم‌کاری در جامعه نیست ولی مهم این است که اکنون هرچه داریم از خود داریم و دست بیگانگان از کشور ما کوتاه شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: قائم‎شهر که قبل از انقلاب شاهی نام داشت، در زمان انقلاب همین شهر کوچک سه شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کرد و این سه نفر به دلیل رسیدن به اهداف خود جانشان را فدای انقلاب کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه مدیران و آحاد مردم جامعه باید در مقابل خون شهدا احساس مسئولیت کنند، خاطرنشان کرد: قبل انقلاب پزشکانی از کشورهای هند و بنگلادش در کشور ما حضور داشتند، درحالی که در همان زمان نیز جوانان ما استعداد برای علم پزشکی داشتند اما حکومت آنقدر عرصه را تنگ کرده بود تا چشم به بیگانگان داشته باشیم و پزشکان نیز از کشورهای دیگر به ایران بیایند.

معلمی ادامه داد: اکنون که 39 سال از انقلاب می‌گذرد پزشکان حاذق در کشور حضور دارند که بیماران خارجی برای معالجه به ایران سفر می‌کنند تا مداوا شوند و این نشان از قدرت ایران در علم پزشکی است که باعث پیشرفت کشور در این موضوع شده است.

وی تصریح کرد: شما هنرمندان و خبرنگاران باید در نوشته‎ها و فعالیت‌های هنری خود اهداف امام و پیشرفت‌های پس از انقلاب را بیاورید تا جامعه با ادبیات امروزی بتواند وصیت امام که اهداف انقلاب اسلامی است را درک کند و به آن پایبند شود.

امام جمعه قائمشهر با بیان اینکه وصیت‌نامه امام برای آیندگان نوشته شده است، اضافه کرد: وصیت‍‌نامه امام برای دیروز، امروز و فردای ملت ایران است که شما هنرمندان باید با ادبیات روز جامعه آن را به جوانان ارائه دهید تا برای جامعه جذاب باشد.

معلمی در پایان خطاب به مردم مازندران، گفت: مردم شریف و ولایتمدار مازندران را جهت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‎کنم و امیدواریم همچون گذشته حضور باشکوه‌تر نسبت به قبل داشته باشند./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.