.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سهم‌بری آموزش و پرورش از اعتبارات عمرانی و استانی کمتر از نصف است
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: سهم‌بری آموزش و پرورش از اعتبارات عمرانی و استانی از میانگین کشوری از نصف کمتر است.

به گزارش شمال نیوز، علی قاسمی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح دبیرستان ۶ کلاسه برکت ۱۴ معصوم با بیان اینکه قائم‌شهر بیش از ۵۱ هزار دانش‌آموز دارد که در ۳۳۰ مدرسه تحصیل می‌کنند، اظهار کرد: این سال‌ها به لحاظ مالی سخت‌ترین سال‌های آموزش و پرورش است.

وی افزود: این مدرسه با حمایت و پشتوانه مالی خیران آغاز شد و با اعتبارات استانی به جایی رسید و سپس بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) به اتمام رساند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: مدیران آموزش و پرورش مازندران تلاش می‌کنند تا از منابع مختلف فرصت ایجاد کنند و محیط امنی برای تحصیل دانش‌آموزان ایجاد کنند.

این مسؤول با بیان اینکه پیش از ساخت این مدرسه دانش‌آموزان آن در طبقه چهارم مدرسه دیگر و در شرایط بد تحصیل می‌کردند، اظهار کرد: بیش از ۲۷۰ دانش‌آموز در مدت دوسال در شرایطی نامناسب تحصیل می‌کردند و با تلاش اداره تجهیز و نوسازی مدارس آماده شد.

قاسمی گفت: سهم‌بری آموزش و پرورش از اعتبارات عمرانی و استانی از میانگین کشوری از نصف کمتر است و بارها مکاتبه داشتیم تا مقداری افزایش یافت.

مدرسه ۶ کلاسه برکت ۱۴ معصوم با اعتبار یک میلیارد و 500 تومان با حضور استاندار مازندران و مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.