.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارخانه چوب و کاغذ مازندران در ورطه تعطیلی است/انتقاد از بی‌توجهی وزیر جهاد کشاورزی
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه چوب و کاغذ در ورطه تعطیلی است و بیش از 2 هزار و 450 پرسنل درگیر این مسأله هستند .

به گزارش شمال نیوز،محمد دامادی اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور رئیس مجلس، نمایندگان مردم مازندران در مجلس و وزیر جهاد کشاورزی در ارتباط با حل مشکلات شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران که یکی از تولیدات اصلی کشور در زمینه کاغذ است و در خاورمیانه نظیر آن را نداریم برگزار شد که وزیر جهاد کشاورزی حتی یک بند از صورت جلسه را اجرا نکردند.

وی بیان کرد: مگر می‌شود رئیس قوه مقننه جلسه آن هم براساس ضرورت برگزار کنند چرا نباید وزیر جهاد کشاورزی به این موارد توجه کنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه کارخانه چوب و کاغذ در ورطه تعطیلی است، تصریح کرد: بیش از 2 هزار و 450 پرسنل درگیر این مسأله هستند و هر روز گرفتاری داریم و کارگران ما دو یا سه ماه حقوق خود دریافت نمی‌کنند.

این مسؤول ادامه داد: ژنراتور 15 میلیاردی را آقایان 2 میلیارد فروختند سؤال ما این است مگر می‌شود ژنراتور با آن عظمت زدوبند کنند.

دامادی با انتقاد از بی‌توجهی وزیر جهاد کشاورزی، گفت: کارخانه چوب و کاغذ مازندران نامی آشنا برای صنعت کشور و مازندران که نقش مؤثری در اشتغال‌زایی به همراه داشته که باید بیشتر به این صنعت توجه شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.372 seconds.