.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گازرسانی به 7 روستای دهستان بخش مركزی نكا در دهه فجر
فرماندار نكا از گازرسانی به هفت روستای دهستان بخش مركزی نكا خبر داد و گفت: اين پروژه همزمان با دهه فجر در نكا به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شمال نیوز،جعفر احمدی با بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر و ایام فاطمیه اظهار کرد: طرح گازرسانی، یکی از خدمات دولت تدبیر و امید در نظام جمهوری اسلامی ایران است که با اجرایی شدن آن در شرق مازندران، انقلاب بزرگی در این بخش ایجاد شده است.

وی افزود: توسعه روستاها در بخش‌های مختلف عمرانی، زیربنایی، اقتصادی و اشتغال یکی از مهم‌ترین نیازهای منطقه و همچنین از دغدغه‌های مهم دولت است که با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای رفع مشکلات اقدام می‌شود.

فرماندار نکا بیان کرد: اجرای پروژه‌های گازرسانی به‌عنوان یکی از خدمات مهم دولت تدبیر و امید به روستاها، با هماهنگی‌های انجام‌شده، با پشتیبانی، تأمین و تخصیص منابع مالی توسط شرکت گاز استان پشتیبانی می‌شود تا مردم از سوخت پاک بهره‌مند شوند.

احمدی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تلاش شده است تا در دهه فجر امسال، هفت روستای دهستان پی‌رجه بخش مرکزی نکا شامل روستاهای گرگتج، اوکرکا، رمدان‌خیل، لاک‌تراش، گلوردبزرگ، گلوردکوچک و کارکم و للرد از این نعمت برخوردار شوند.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح در هفت روستای دهستان پی‌رجه بخش مرکزی نکا 4 میلیارد و 370 میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار نکا همچنین از گازرسانی به خط تغذیه و توزیع روستاهای روستاهای اوکرکا، سه‌کلیه، درویشان و کرداب در بخش مرکزی خبر داد و یادآور شد: اجرای شبکه به طول 22 هزار و 706 متر برای این روستاها با اعتبار 2 میلیارد و 610 میلیون تومان برای بهره‌مندی 285 خانوار در دهه فجر افتتاح می‌شود.

احمدی با اشاره به گازرسانی به 6 روستای بالادست شرق مازندران در مهر ماه امسال اظهار کرد: این گازرسانی در روستای خرم چماز نکا استارت خورد و مردم روستاهای مختلف منطقه بعد از گذشت چهار دهه انتظار، از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح گازرسانی، مردم روستاهای یعقوب‌محله، درویش‌خلک، دوآب، بندبنی و روستای خرم‌چماز در نکا و همچنین روستای کنت در شهرستان بهشهر از سوخت پاک بهره‌مند شدند.

پروژه گازرسانی هزارجریب، از بزرگ‌ترین پروژه گازرسانی در شرق مازندران محسوب شده که بالغ بر 220 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای فازهای مختلف با اعتبارات وزارت نفت هزینه می‌شود.

با گازرسانی به 152 روستای شرق مازندران تا پایان سال 1397 افراد و روستائیان در مناطق مختلف روستاهای بالادست و هزارجریب، از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده و با مصرف گاز طبیعی به جای دیگر سوخت‌ها، علاوه بر سهولت در استفاده از گاز طبیعی، افزایش سلامت و کاهش هزینه‌ها را شاهد خواهند بود.

بعد از انقلاب اولین دوره گازرسانی به بخش بالادست نکا و شرق مازندران بوده است و در دهه فجر امسال بهره‌برداری از گازرسانی به 11 روستای شرق مازندران اجرایی شده و تا پایان سال 20 روستای منطقه شرق مازندران از این نعمت برخوردار می‌شوند.

گازدار کردن روستاهای بالای 20 خانوار با دقت و توجه کافی در دولت تدبیر و امید در دستور کار قرار گرفت و اکنون در روستاهای مختلف استان مازندران از شرق تا غرب این استان در دست انجام است.

افتتاح پروژه گازرسانی به 6 روستای منطقه هزارجریب با اعتبار 45 میلیارد تومانی، به عنوان اولین استارت گازرسانی به روستاهای کوهستانی شرق مازندران، مهر ماه امسال با حضور ربیع فلاح‌جلودار استاندار وقت مازندران، احمدی فرماندار نکا و سجادی فرماندار بهشهر، شاعری نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل گاز مازندران و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی، در روستای خرم‌چماز نکا انجام شد.

استارت گازرسانی به روستاهای بالادست و کوهستانی شرق مازندران با قوت در دست اقدام و انجام است و امیدواریم با گازدار شدن مناطق روستایی رعایت مسائل ایمنی اولویت مهم همه مردم باشد تا مردم در کنار استفاده از نعمت گاز و سوخت پاک، با رعایت ایمنی کامل، از سلامت لازم هم برخوردار شوند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.58 seconds.