.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران/پیش‌بینی حجم زیاد خودروها در محورها
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی 18 تا 23 بهمن‌ماه امسال از فردا در محورهای مازندران اعمال می‌شود که با توجه به پیش‌بینی حجم زیاد خودروها لازم است رانندگان از ورود به شانه خاکی جاده پرهیز کنند.

به گزارش شمال نیوز،علیرضا قدمی امروز در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم.

وی بیان کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی خودروها برای تردد از محورهای مازندران طی روزهای آینده مجهز به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ باشند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی 18 تا 23 بهمن ماه امسال در محورهای مازندران گفت: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 روز چهارشنبه 18 تا ساعت 10 روز دوشنبه 23 بهمن از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، سوادکوه و محور سمنان ـ مازندران ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 18، ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه 19، جمعه 20 و شنبه 21 بهمن‌ماه و همچنین از ساعت 6 روز یک‌شنبه 22 تا ساعت 12 روز دوشنبه 23 بهمن‌ماه امسال از این محور ممنوع اعلام شده است.

قدمی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روزهای شنبه 21 و یک‌شنبه 22 بهمن‌ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 24 همان روز، از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزهای چهارشنبه 18 و پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از کرج به مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزهای شنبه 21 و یک‌شنبه 22 بهمن‌ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: تردد تمامی تریلرها از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه از تهران به قائم‌شهر و از ساعت 12تا 24 روز جمعه 20 بهمن ماه از قائم‌شهر به تهران و همچنین از ساعت هشت تا 24 روز یک‌شنبه 22 بهمن‌ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌کنیم طی این ایام شاهد حجم زیاد خودروها در محورهای مازندران باشیم، لازم است هنگام بروز ترافیک رانندگان از ورود به شانه خاکی جاده و انحراف به سمت چپ و راست جاده پرهیز کنند تا شاهد مشکلی نباشیم.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان با اشاره به اینکه در صورت تغییر در ساعت اعمال محدودیت‌های ترافیکی اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه صورت می‌گیرد، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های 2182920 و 2182934 با پیش‌شماره 011 در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.452 seconds.