.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۲ فیلم جشنواره بین المللی فجر در مازندران اکران شده است
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تاکنون سه فیلم کودک و ۹ فیلم جشنواره بین المللی فجر در سینمای نوشهر و ساری اکران شده است.

به گزارش شمال نیوز، محمد محمدی دوشنبه شب در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم فجر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: فیلم های این دوره فیلم فجر در دو سینمای ساری و نوشهردر حال اکران است که در دو روز اخیر بااستقبال خوبی از سوی قشرهای مختلف مردم و علاقمندان به سینما  همراه بوده است.

وی افزود: در حاشیه این جشنواره نیز در سانس ساعت ۱۰ صبح فیلم های ویژه کودکان و نوجوانان در نوشهروساری اکران می شود که این فیلم ها نیز از سوی دانش اموزان و نوجوانان مورد استقبال قرار گرفته است و در این بخش پنج فیلم ویژه کودکان و نوجوانان اکران می شود.

معاون هنری و سینمایی ارشاد مازندران در این باره گفت : خوشبختانه استقبال عمومی بسیار خوب بوده و در سانس های مختلف شاهد حضور پر رنگ علاقه مندان هستیم.

دبیر اجرایی سی و ششمین جشنواره ی فیلم فجر در مازندران تصریح کرد : در نوبت عصر نیز خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از فیلم های این بخش توسط علاقه مندان به سینما ، هنرمندان و عمومی مردم صورت گرفته است.

محمدی افزود: تاکنون۳ فیلم از بخش کودک و نوجوان و ۹ فیلم از بخش اکران اول جشنواره در سینما سپهرساری و شقایق نوشهر به روی پرده رفته و امروز سه شنبه ۱۷بهمن ماه نیز در نوبت صبح فیلم دزد و پری و در نوبت عصر سه فیلم سینمایی امیر به کارگردانی نیما اقلیما ، خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی ومغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی درساری و به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در نوشهر اکران عمومی خواهد شد.

وی افزود: انتخاب و نمایش فیلم های مناسب و همچنین وجود آثار کارگردان‌های صاحب نام ، تبلیغات مناسب و حمایت رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها باعث ایجاد شور وشوق و استقبال عمومی از جشنواره شده است.

 سی و ششمین جشنواره ی فیلم فجردر مازندران همزمان با تهران از ١٤ بهمن ماه آغاز و تا شامگاه ٢٢ بهمن ماه ادامه خواهد داشت./مهر

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.