.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خرید توافقی برنج در مازندران به پایان رسید
از ابتدای آغاز طرح حمایتی خرید توافقی تا پایان اجرای این طرح، 563 تن برنج با ارقام پر محصول ندا، نعمت و شیرودی در دو مرکز نکا و بابل در استان مازندران خریداری شد.

به گزارش شمال نیوز، طرح خرید توافقی برنج‌های با کیفیت بومی در مازندران که با هدف حمایت از شالیکاران و رونق بازار آغاز شده بود، به پایان رسید.

این طرح که از 13 دی‌ماه سال‌جاری و با خرید ارقام پرمحصول در دو مرکز خرید استان واقع در شهرستان‌های نکا و بابل آغاز شده بود، بنا به اعلام قبلی، در نیمه بهمن به پایان رسید.

طی سال‌جاری مبلغ خرید توافقی برنج بر اساس 8 درصد شکستگی برای ارقام ندا و نعمت به ازای هر کیلوگرم 4 هزار 850 تومان و شیرودی 5 هزار 450 تومان تعیین شد.

سیدمحمد جعفری در این باره به بلاغ اظهار کرد: از ابتدای آغاز طرح حمایتی خرید توافقی تا پایان اجرای این طرح، 563 تن برنج با ارقام پر محصول ندا، نعمت و شیرودی در دو مرکز نکا و بابل در مازندران خریداری شد.

وی افزود: در این طرح، خرید تنها از کشاورزانی که دارای معرفی‌نامه از سازمان جهاد کشاورزی بودند، صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با بیان اینکه 14 تن برنج صدری هاشمی مربوط به مراکز خرید استان گیلان در شهرستانهای رشت و رودسر نیز خریداری شد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی 577 تن برنج خریداری شده در دو استان مازندران و گیلان به ارزش 30 میلیارد و 869 میلیون ریال است.

جعفری در پایان اذعان کرد: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده به‌زودی بهای برنج‌های دریافتی از شالیکاران به‌حساب آن‌ها واریز می‌شود./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.012 seconds.