.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۴ پروژه برق منطقه ای در مازندران اجرا می شود
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: ۳۴ پروژه برق منطقه ای تا تابستان سال آینده در استان مازندران اجرا می شود.

به گزارش شمال نیوز،حسین افضلی در حاشیه افتتاح طرح های برق منطقه ای مازندران در ساری با اشاره به اینکه برای تأمین برق مطمئن و مستمر باید حدود ۳۴ پروژه تا تابستان ۹۷  در استان مازندران اجرا شود، افزود: برای این ۳۴ پروژه تاکنون ۲۳۵ میلیارد تومان هزینه شده و نیازمند ۲۳۲ میلیارد تومان هزینه دیگر هستیم تا به‌موقع به بهره‌برداری برسند.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها در سطح استان پراکنده هستند، از جمله آنها به ایستگاه ۶۳/۴۰۰ کیلوولت مرکز استان، ایستگاه‌ها ۶۳/۲۳۰ کیلوولت در نوشهر، تنکابن و بهشهر و ایستگاه‌های ۶۳/۲۳۰ کیلوولت در ساری، آمل ۵، بابل ۵ و تنکابن ۲ اشاره کرد و افزود: همچنین، بسیاری از ایستگاه‌های ما افزایش ظرفیت داده شده‌اند و یا در دست اقدام است.

افضلی با تأکید بر اینکه باید تعداد خطوط تغذیه‌کننده این ایستگاه‌ها را نیز داشته باشیم تا بتوانیم پروژه‌ها را برای تابستان ۹۷ افتتاح کنیم، اعلام کرد: ایستگاه نوشهر و تنکابن و آمل ۵ در فرودرین ماه ۹۷ و ایستگاه ساری ۶ قبل از تابستان ۹۷ به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اعلام اینکه در دهه فجر امسال پنج پروژه در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این پروژه‌ها با مجموع حدود ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان اعتبار به افتتاح و بهبره‌برداری خواهند رسید.

افضلی از جمله این پروژه‌ها به افزایش ظرفیت ایستگاه‌های ساری ۱ و ۳ از ۳۰ مگاولت آمپر به ۴۰ مگاولت آمپر با هزینه هرکدام دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، احداث ایستگاه پست ساده هولار به ظرفیت ۲۰ مگا آمپر، برای تغذیه پمپاژ آب و تغذیه روستای اطراف، با اعتبار معادل یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، افزایش ظرفیت ترانس در نوشهر از ۳۰ به ۴۰ مگاولت آمپر با اعتبار دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و افزود: در ایستگاه ۶۳-۲۳۰ دانیال نیز دو ترانسفر ۱۲۵ مگاآمپر، هر کدام به ۱۸۰ مگاولت آمپر با اعتباری معادل ۱۶ میلیارد تومان افزایش یافت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.