.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار ساری خبر داد؛
افتتاح 63 پروژه دهه فجر با اعتبار 470 میلیارد ریالی در ساری
فرماندار ساری از افتتاح 63 پروژه با اعتبار 470 میلیارد ریال در ایام دهه فجر خبر داد.

شمال نیوز: احمد حسین‌زادگان، از افتتاح 63 پروژه با اعتبار 470 میلیارد ریال در ایام دهه فجر خبر داد.

وی مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر در این شهرستان را 50 پروژه زیربنایی و عمرانی بالغ بر 422 میلیارد ریال و 13 پروژه در بخش کشاورزی و تولیدی بالغ بر 46 میلیارد ریال عنوان کرد.

فرماندار ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، بر اجرای منظم برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد و افزود: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در مرکز مازندران با حضور در فرودگاه دشت ناز و گرامیداشت یاد و خاطره لحظه ورود حضرت امام خمینی(ره) آغاز شد.

حسین‌زادگان حضور در گلزار شهدا و عطرافشانی قبور مطهر شهدا را از دیگر برنامه انجام شده در روز نخست دهه فجر اعلام و اظهار کرد: اکثر پروژه‌هایی که در این ایام افتتاح می‌شود در روستاهای شهرستان قرار دارد که این امر در راستای محرومیت‌زدایی، مهاجرت معکوس و اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

به گفته‌ وی در شهرستان ساری با تشکیل 17 کمیته، برنامه‌ریزی لازم برای گرامیداشت این دهه انجام شده و پیش‌بینی می‌شود که 350 برنامه در شهرها و روستاها برگزار شود.

فرماندار ساری متذکر شد: امسال زنگ انقلاب به دلیل قرار گرفتن 12 بهمن در روز پنج‌شنبه و تعطیلی مدارس، امروز شنبه 14 بهمن در تمامی مدارس شهرستان سازی نواخته شد.

حسین‌زادگان هدف از اجرای این مراسم را آشنایی نسل چهارم انقلاب با چگونگی شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، آشنایی کودکان و نوجوانان جامعه با ارزش‌های انقلاب ضرورت دارد و به همین منظور بیشترین برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در مدارس این شهرستان اجرا می‌شود.

وی گفت: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری همایش پیاده‌روی در تعدادی از روستاها، عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، برگزاری آیین گرامیداشت دهه فجر در مساجد شهری و روستایی، برگزاری مسابقات قرآنی، برپایی نمایشگاه از دستاوردهای هر دستگاه اجرایی، اجرای نمایش در سالن اداره فرهنگ و ارشاد و برگزاری مسابقات ورزشی، آذین‌بندی مدارس، معابر و بازار از دیگر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان ساری به شمار می‌رود.

فرماندار ساری در پایان با بیان اینکه چند پروژه شهرستان با حضور استاندار مازندران به بهره‌برداری خواهد رسید، اذعان کرد: فاز اول پارک موزه دفاع مقدس در قالب 17 پروژه با اعتبار 190 میلیارد ریال به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهور و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به بهره‌برداری می‌رسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.241 seconds.