.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پارک موزه دفاع مقدس مازندران افتتاح شد + تصاویر
مراسم افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران صبح امروز با حضور آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان، محمد اسلامی استاندار مازندران، سردار شالیکار فرمانده قرارگاه قدس شمال کشور و عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، مسؤولان استانی و جمعی از خانواده‌های شهدا در ساری در قالب ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، صبح امروز مراسم افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران صبح امروز با حضور آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان، محمد اسلامی استاندار مازندران، سردار شالیکار فرمانده قرارگاه قدس شمال کشور و عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، مسؤولان استانی و جمعی از خانواده‌های شهدا در ساری در قالب ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد.

 

 

 این مراسم با رونمایی از لوح یادمان و امضای تمبر یادبود همراه بود که در محضر شهدای گمنام با درود به 10 هزار و 400 شهیدان مازندران و همه شهیدانی که با عزت جان خود را فدای این کشور کردند و همه  ما مدیون این شهیدان هستیم؛ این جمله کلیشه‌ای که شاید این روزها زیاد شنیده شود برای همیشه در میراث تاریخ کشور ثبت خواهد شد و مازندران سربند عاشقی مردم ایران است...

 

 

گفتنی است، بازدید میدانی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس به سمت پل بعثت نیز با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران انجام شده است.

همزمان با استان مازندران در قالب ویدوئو کنفرانس با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور 10 مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در 10 استان کشور نیز افتتاح شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.485 seconds.