.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۰ میلیارد تومان برای فاز اول مرکز فرهنگی مازندران هزینه شده است
استانداری مازندران با اشاره به دردست ساخت بودن مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در ساری گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای فاز اول این پروژه هزینه شده است.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی صبح یکشنبه در مراسم افتتاحیه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در مازندران اظهار داشت: این مراکز برای این است که ما مولفه‌ها و رمز و راز موفقیت و ماندگاری در انقلاب اسلامی را بدانیم و آنها را با یادآوری مستمر در دورن خود و جامعه زنده نگه داریم.

استاندار مازندران، با یادآوری این مطلب که در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ثبات و تفکر قلبی و جمعی ما بود که ما را به پیروزی رساند، افزود: تبلور عینی باور دینی، ازخود گذشتگی، همدلی، هماهنگی و یکپارچگی بین همه آحاد جامعه، در صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس متجلی شد؛ در آن دوران کسی به خود فکر نمی‌کرد و همه به یک هدف و به خدمت و پیروزی فکر می‌کردند و این همدلی و هماهنگی برای ما موفقیت‌های ماندگار را به ارمغان آورد.

وی با تأکید بر اینکه در این دوره و عصر هم ما اگر بخواهیم به موفقیت‌هایمان ادامه دهیم، باید همانند دوران انقلاب و دفاع مقدس به باورهایمان ایمان مجدد بیاوریم، گفت: باید رفتار خودمان را در درون این باورهای انقلابی تنظیم کنیم و با اتحاد، همبستگی و جهد روزافزودن برای رسیدن به قله‌های بزرگ موفقیت که زیبنده ایران اسلامی است، تلاش کنیم.

اسلامی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس که افتخار آن به نام مازندران ثبت شده است را عملیات والفجر برشمرد و شبیه‌سازی آن را در استان، عاملی برای روایت‌گری آن دوران دانست.

وی با بیان اینکه پروژه فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران در زمین ۶۵ هکتاری و به لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه ساری است، افزود: ما امروز شاهد بهره‌برداری فاز اول آن با إذن ریاست‌جمهوری خواهیم بود.

استاندار مازندران با اشاره به هزینه ۲۰ میلیاردی فاز اول این پروژه فرهنگی، گفت: این پروژه می‌تواند روایتگر دوران اعزام به جبهه و آماده‌سازی باشد و شبیه‌سازی عملیات والفجر هشت نیز یادآور دوران دفاع مقدس و نقش شکوهمند مردم دلیر مازندران در دفاع مقدس است.

وی گفت: باید خود را برای انقلابی بودن و ماندن و کار کردن به صحنه بیاوریم و باور کنیم که مشکلات آنقدر که خود را سنگین نشان می‌دهد، مشکل نیست و مشکل ما هستیم که یادمان رفته باید از خودمان بگذریم و ایثار کنیم.

اسلامی با بیان اینکه ما باید همه دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای شکرگزاری یادآوری کنیم، بر تلاش بی‌وقفه در مسیر سعادمتندی و عزت روزافزون ملت تأکید کرد.

وی با اشاره به منابع و ذخایر بسیار، نیروی انسانی ارزشمند، فرصت‌های گران‌بها و متعدد موجود، بر تبدیل شدن به یک قدرت جهانی تأکید کرد و افزود: قدرت جهانی شدن ما، نه در دستان دیگران بلکه در دستان ما قرار دارد و کسی نمی‌تواند مانع راه توسعه ما شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه راه توسعه و شکوفایی، خود را با مشکلات اقتصادی ناهموار نشان می‌دهد، گفت: این ناهمواری با یک  نیروی دفاع مقدسی و انقلابی مانند پنبه پودر شده و راه ما هموار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ما نباید در استان مازندران مشکل اشتغال و موانع سرمایه‌گذاری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: این موانع ساخته و پرداخته دست‌اندرکاران مازندران است و ربطی به پایتخت و قوانین ندارد و ما خودمان مسیر خود را سخت کرده‌ایم.

اسلامی با اشاره به افتتاح سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه با حضور رئیس‌جمهور در سال ۹۶ در استان و بهره‌برداری حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در این ایام در  استان و انجام ده‌ها پروژه دیگر تا پایان سال، گفت: ادارتی که فقط بوروکراسی داشته و بر سر راه مردم موانع‌تراشی می‌کنند، باید اجازه دهند که موانع برطرف و کار روان شود تا دغدغه مردم که اشتغال جوانانشان است برطرف شود و استانی باشیم که نیروی کار کم بیاریم.

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه مازندران نباید با وجود این ذخایر عظیم منابع و نیروی انسانی خود، بخشی از مشکلات کشور باشد، گفت: مازندران باید بخشی از راه‌حل مسائل کشور باشد و ما این کار را به یاری حق تعالی انجام خواهیم داد و مازندران را به یک قطب پیشرفته که بتواند در شکوفایی اقتصای ایران اثرگذر باشد، تبدیل خواهیم کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.