.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح فاز اول پروژه فرهنگی و موزه دفاع مقدس در مازندران
فاز اول پروژه فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران همزمان با دهه فجر و به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

به گزارش شمال نیوز، سردار عبدالله ملکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران صبح یکشنبه در مراسم افتتاح فاز اول پروژه فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران، با بیان اینکه برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، بعد از دفاع مقدس در سال ۶۹، مقرر شد تا همه مراکز استان‌ها موزه دفاع مقدس داشته باشند، افزود: از آنجا که لشگر ۲۵ کربلا در فتح فاو نقش ویژه‌ای داشته است، به مازندران ابلاغ شد که علاوه بر ساختمان اصلی موزه، باید عملیات والفجر هشت نیز در اینجا به نمایش گذاشته شود.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به پیگیری‌های و تلاش انجام شده در این راستا گفت: طراحی و مطالعات اولیه در حدود ۷۰۰ صفحه انجام و در نیمه دوم سال ۸۷، با حضور مسئولین لشگری و کشوری، کلنگ این مکان توسط آیت‌الله طبرسی به زمین زده و عملیات اجرایی آن از سال ۸۸ شروع شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در برخی استان‌ها از جمله تهران، کرمان و همدان به پایان رسیده و ده استان نیز هنوز آغاز نشده، خاطرنشان کرد: در برخی استان‌ها نیز که شروع شده بسیار به‌طول انجامیده و از این رو، ابلاغ شد تا در دهه فجر ۹۶، این مراکز فرهنگی حتی اگر کامل نشده است، افتتاح گردد.

سردار ملکی با بیان اینکه پس ابلاغ این امر به انجام کار در استان سرعت داده شد، افزود: پروژه فرهنگی مازندران در سه فاز و در زمینی به مساحت ۶۰ هکتار است که فاز اول آن امروز افتتاح خواهد شد.

مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه فاز اول با ۱۷ پروژه افتتاح می‌شود، افزود: فاز اول، هفت تپه محل آموزش و پشتیبانی و اعزام نیروی لشگر ۲۵ کربلا در منطقه اندیمشک و شوش بوده، فاز دوم، موزه اصلی ما و منطقه فاو و فاز سوم نیز مازندران در گذر تاریخ است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.811 seconds.