.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش باشگاه استقلال به ادعای الهلالی‌ها
باشگاه استقلال به ادعای مسئولان باشگاه الهلال عربستان مبنی بر میزبانی آبی‌پوشان از این تیم در مسقط عمان واکنش نشان داد.

به گزارش شمال نیوز، باشگاه الهلال عربستان در برنامه بازی‌های خود در ماه جاری میلادی (فوریه 2018) اعلام کرد که محل میزبانی تیم استقلال از آنها در بازی رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه السیب مسقط، پایتخت عمان خواهد بود.

باشگاه استقلال در ابتدا کشورهای ترکمنستان و ازبکستان را به‌عنوان کشور میزبان پیشنهاد داده بود، اما وقتی AFC اعلام کرد که تیم‌های عربستانی باید در کشور قطر بازی کنند، این باشگاه دوحه قطر را جایگزین دو کشور یادشده کرد، پیشنهادی که منطقی به نظر می‌رسید، چرا که استقلال یک هفته قبل از بازی با الهلال عربستان، باید در قطر به مصاف الریان این کشور برود و بهتر بود بدون اینکه جابه‌جا شود، در همین کشور میزبان تیم الهلال عربستان باشد. با این حال، باشگاه عربستانی در برنامه‌های خود اشاره کرده که آبی‌پوشان در مسقط پذیرای آنها خواهند بود.

مسئولان باشگاه استقلال که نمی‌خواهند در عمان به مصاف الهلال بروند از روابط بین‌الملل این باشگاه خواسته‌اند از طریق فدراسیون فوتبال پیگیر این موضوع شوند و حتی از فدراسیون فوتبال خواسته‌اند به ادعای باشگاه عربستانی مبنی بر بازی با آبی‌پوشان در عمان واکنش نشان دهند.

فدراسیون فوتبال هم اعلام کرده که چون AFC رسماً چیزی اعلام نکرده است، نمی‌توانند شکایت یا اقدام دیگری داشته باشند، اما اگر چنین چیزی اعلام شود، پیگیر خواهند بود. لازم به یادآوری است که فدراسیون فوتبال هم از اینکه مسقط به‌عنوان میزبان استقلال از تیم الهلال عربستان اعلام شده، ابراز تعجب کرده است.

منبع: تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.