.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روز جهانی حجاب به روایت تصویر
روز جهانی حجاب هر ساله در ۱ فوریه در ۱۱۶ کشور جهان برگزار می‌گردد.

شمال نیوز: روز جهانی حجاب هر ساله در ۱ فوریه در ۱۱۶ کشور جهان برگزار می‌گردد.

ابتکار ایجاد این روز توسط نظمه خان یک زن مسلمان امریکایی و بعد از واکنش‌های اسلام هراسانه پس از رویداد ۱۱ سپتامبر ایجاد گردید. در «روز جهانی حجاب» زنان غیر مسلمان از ادیان مختلف یک روز را با حجاب گذرانده و تجربه خود از حجاب را بیان می‌کنند.

باید گفت که این رویداد در رسانه‌های غربی بازتاب داشت و تا ژانویه سال ۲۰۱۵ بیش از ۵۰۰ هزار نفر صفحه فیس بوک آنرا لایک کردند. زنان غیر مسلمانی که در این پویش شرکت داشتند عکس خود را با حجاب در فیس بوک منتشر کردند.

 

زنان محجبه در شهر گروزنی چچن زنان محجبه در شهر گروزنی چچن مدل در لباس طراحی شده از Dolce&Gabanna مدل در لباس طراحی شده از Dolce&Gabanna عربستان سعودی عربستان سعودی مدل در نمایش لباس در چچن مدل در نمایش لباس در چچن تیم باسکیتبال زنان مصر تیم باسکیتبال زنان مصر دانش اموزان زبان روسی در سوریه دانش اموزان زبان روسی در سوریه ابتهاج محمد، ورزشکار شمشیربازی امریکایی ابتهاج محمد، ورزشکار شمشیربازی امریکایی زن محجبه اتریشی زن محجبه اتریشی مدل در Volvo Fashion Week مدل در Volvo Fashion Week نیلوفر رحمانی، خلبان افغان نیلوفر رحمانی، خلبان افغان شرکت کنندگان در مجلس نمایندگان زنان در چارچوب مجمع 137 مجلس اتحادیه بین پارلمانی در سنت پترزبورگ شرکت کنندگان در مجلس نمایندگان زنان در چارچوب مجمع 137 مجلس اتحادیه بین پارلمانی در سنت پترزبورگ

عکس: اسپوتنیک


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.