.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است/ اختصاص 12 هزار میلیارد تومان برای اشتغال در بخش روستایی
نماینده مردم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبلغ ۱۲هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی گذاشته شده است و باید طوری مدیریت شود که پول به اهلش برسد، گفت: اشتغال و کم کردن بیماری از دغدغه‌های مهم نظام اسلامی است.

به گزارش شمال نیوز، عبدالله رضیان صبح امروز در جلسه شورای اداری با بیان اینکه ۴۰سال از عمر انقلاب گذشت و به بلوغ رسید و خطرها و گذرهای اصلی را طی کرد، اظهار کرد: دشمن همواره در کمین است و در روزهای اخیر هم قصد نفوذ به کشور را داشت تا به خیال خود چند شهر را تصرف کند و چند شهر کشور را بگیرد و هزینه‌های سنگینی کردند ولی موفق نشدند.
وی افزود: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است و همان فضایی که در گذشته دنبال کردند را ادامه می‌دهد.
نماینده مردم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید هوشیار باشیم و کاری نکنیم که مردم دلسرد شوند و به همین خاطر مدیران باید خدمات نظام را به مردم بگویند.


رضیان با بیان اینکه مبلغ ۱۲هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی گذاشته شده است و باید طوری مدیریت شود که پول به اهلش برسد، اظهار کرد: اشتغال و کم کردن بیماری از دغدغه‌های مهم نظام اسلامی است.
وی با بیان اینکه در جریانات اخیر افرادی دستگیر شدند و دلیل این نفوذ را بیکاری اعلام کردند، تصریح کرد: دشمن از این فضا استفاده می‌کند ولی ما باید هوشیار باشیم.


رضیان ادامه داد: مقرر شد مبلغ 5 میلیارد تومان از شرکت ایدرو برای نساجی شماره یک بگیریم ولی با گذشت یک ماه هنوز در بروکراسی گیر کردیم و این مشکل ما است.


وی با بیان اینکه مجلس برای سال آینده مبلغ ۶۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال جوانان پیش‌بینی می‌کند، گفت: این بستگی به مدیریت دارد که آن را جذب کنند تا دغدغه جوانان درباره بیکاری رفع شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.956 seconds.