.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گرامیداشت «پرواز انقلاب» در فرودگاه دشت‌ناز ساری برگزار شد
به مناسبت سی و نهمین سال از ورود امام خمینی(ره) به میهن در نخستین روز از دهه مبارک فجر، همانند سال‌های گذشته آیین نمادین استقبال از پیر فرزانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه دشت‌ناز ساری برگزار شده است.

به گزارش شمال نیوز، 39 سال از روزی که پیر فرزانه، با آن آرامش آسمانی از پله‌های پرواز عشق، پای بر خاک ایران گذاشتند، می‌گذرد. سرانجام ایشان پس از 117 روز توقف در نوفل لوشاتو، ساعت 9 و 33 دقیقه به وقت تهران وارد میهن شدند.

با ورود حضرت امام(ره) به سالن فرودگاه، فریاد «الله اکبر» سالن فرودگاه را به لرزه در آورد. استقبال کنندگان با خواندن سرود «خمینی ای امام»، اشک‌های مشتاقان را بر گونه‌هایشان جاری کردند.

امام خمینی(ره) پس از استقبال بی‌نظیر ملت ایران در قطعه ۱۷ بهشت‌زهرا بر مزار شهدای انقلاب ایران برای بیش از 2 میلیون نفر نطق تاریخی خود را درباره شاه، دولت، مجلس و ارتش ایراد کردند.

«پرواز انقلاب» حادثه‌‌ای مهم در تاریخ معاصر ایران و جهان به‌شمار می‌رود چرا که اوج وحدت و یکدلی مردم ایران در حمایت از رهبری قاطع امام خمینی(ره) را نشان می‌دهد.

به مناسبت سی و نهمین سال از ورود امام خمینی(ره) به میهن در نخستین روز از دهه مبارک فجر، همانند سال‌های گذشته آیین نمادین استقبال از پیر فرزانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه دشت‌ناز ساری آغاز شده است.

این آیین که با حضور مسؤولان در فرودگاه بین‌المللی دشت‌ناز ساری از دقایقی پیش آغاز شده است، با رژه موتورسواران تا گلزار شهدا بقعه ملامجدین ساری ادامه خواهد داشت و قبور شهدای این شهرستان در نخستین روز از دهه مبارک فجر با حضور مردم و مسؤولان عطرافشانی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.