.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران در جمع خبرنگاران استان ؛
تغییرات مدیریتی در مازندران تا پایان سال انجام می شود / برخی مدیران برای ماندن به دیگران متوسل می شوند !
شمال نیوز : محمد اسلامی در ارتباط با انتصابات در استان مازندران، گفت: اگر نگاه‌ها ما به مدیریت و کار تغییر ندهیم مشکل حل نمی‌شود، بخشی از تغییرها مربوط به بنده است و از وزارت‌خانه‌ها درخواست کردیم که نیروهای خودشان را تغییر دهند که برخی‌ها به دیگران متوسل می‌شوند و یکی از مشکلات جدی ما این است.
تغییرات مدیریتی در مازندران تا پایان سال انجام می شود / برخی مدیران برای ماندن به دیگران متوسل می شوند !

 استاندار مازندران در دومین نشست نشست خبری خود پس از انتصاب و اینبار به مناسبت دهه فجردر جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنان پاسخ داد .

به گزارش شمال نیوز ، استاندار مازندران در این نشست گفت: خط انقلاب اسلامی و آمریکا هیچ وقت قابل جمع شدن نیست، خط آمریکا خط تسلیم است، سردمداران آن به هیچ وجه پس از انقلاب از مشی متکبرانه خود خارج نشده و تغییر موضع ندادند.

محمد اسلامی با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ادامه با تسلیت ایام فاطمیه خدمت مردم استان مازندران، گفت: انشاالله که خداوند توفیق بدهد در این ایام از موهبت‌های الهی بهره‌مند شویم.

 وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای ظلم و زور است و هیچ وقت به این گستاخی نبوده است، افزود: خط انقلاب اسلامی و آمریکا هیچ وقت قابل جمع شدن نیست، خط آمریکا خط تسلیم است و سردمداران آن به هیچ وجه پس از انقلاب از مشی متکبرانه خود خارج نشدند و تغییر موضع ندادند.

اسلامی با اعلام اینکه  آمریکا با بی‌شرمی انقلاب اسلامی ایران را زیر سؤوال می‌برد و دولت تدبیر و امید بحث بهانه‌جویی فعالیت‌های هسته‌ای را با موافقت با اجرای برجام از آنها گرفته است، تصریح کرد: آنها با وجود تعهد در برجام به تعهدات خودشان پای‌بند نیستند و با وجود اثبات پای‌بندی کشور به برجام آنها دوباره دنبال بهانه‌جویی هستند تا ایران اسلامی را نزد جهانیان بی‌اعتماد جلوه دهند.

استاندار مازندران با بیان اینکه در کشور اتفاقات بسیار بزرگی رخ داده است و کشور را توانستیم بدون بدهی خارجی با منابع داخلی اداره کنیم، اضافه کرد: آمریکا بزرگترین بدهکار جهان است و اعداد بدهی آنها قابل بیان نیست، ایران اسلامی با سختی‌های که مردم تحمل کردند، تراز منفی اقتصادی ندارد.

استاندار مازندران در ادامه به افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر اشاره کرد و  گفت: بزرگترین پروژه پارک موزه کشور در مازندران به صورت ویدئو کنفرانس در مازندران افتتاح می‌شود.

اسلامی با اعلام اینکه در حال حاضر زیرساخت‌ها با استفاده از بخش خصوصی و جذب مشارکت‌ها تقویت می‌شود، افزود: در حال حاضر باید به صورت خلاقانه منابعی را تامین کنیم که پروژه‌های زیرساختی و بزرگ متوقف نشود.

وی یادآور شد: در ارتباط با تامین منابع مالی نیاز است که برای دولت منابع تامین شود و این منابع از سه مسیر از محل تسهیل فروش دارایی  و نفت، واگذاری طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام و بقیه از محل اجرای پروژه‌ها و زیرساخت‌ها تامین می‌شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه پروژه آزاد راه تهران ـ شمال طولانی شده است، افزود: امید داریم که این پروژه با استفاده از سرمایه بخش خصوصی به سرانجام برسد.

اسلامی با اعلام اینکه 794 پروژه در دهه فجر در استان بهره‌بردای آن شروع شده و یا شروع می‌شود، افزود: رقم اعتباری آن 800 میلیارد تومان است که بخشی از پروژه‌ها با حضور مقامات کشور افتتاح می‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه بنده از زحمات همه افرادی که برای اجرای این پروژه‌ها زحمت کشیدند قدردانی می‌کنم،  تصریح کرد: در دهه فجر به صورت ویدئو کنفرانس بزرگترین پارک موزه دفاع مقدس کشور افتتاح می‌شود، این پروژه نفیس و ماندگار در حوزه دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: در سال جاری بسیج سازندگی مازندران 22 پروژه عمران روستایی و زیرساختی را که شروع کردند به بهره برداری می‌رسانند.

اسلامی با بیان اینکه در ستاد تسهیل سال گذشته 490 میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده است در سال جاری هم 180 میلیارد تومان اعتبار به واحدهای صنعتی تزریق شده است، تصریح کرد: تولیدکنندگان را واقعا شناسایی کنیم تا حمایت در استان به خوبی انجام شود و افراد فعال سرمایه‌گذاری جدید انجام دهند.

 استاندار مازندران گفت: تا قبل از پایان سال تغییر مدیریتی در استان مازندران انجام می‌شود.

وی در ارتباط با انتصابات در استان مازندران، گفت: اگر نگاه‌ها ما به مدیریت و کار تغییر ندهیم مشکل حل نمی‌شود، بخشی از تغییرها مربوط به بنده است و از وزارت‌خانه‌ها درخواست کردیم که نیروهای خودشان را تغییر دهند که برخی‌ها به دیگران متوسل می‌شوند و یکی از مشکلات  جدی ما این است.

اسلامی با اعلام اینکه در استانداری نیاز به اصلاح ساختار داریم، افزود: این موضوع نیاز به پیگیری تشکیلاتی داریم تا بتوانیم موانع برطرف شود.

وی اضافه کرد: تا قبل از پایان سال تغییراتی که باید انجام شود در دستور کار قرار می‌گیرد، مانعی سر راه من برای تغییر وجود ندارد.

استاندار مازندران در ارتباط با بحث انتقال آب دریایی خزر و طرح آن از سوی سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: از سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به مطرح کردن این اقدام شتاب‌زده گلایه‌مند هستم.

وی با اعلام اینکه پس از مطرح شدن این مبحث، اطلاعات و مخاطرات زیست محیطی انتقال آب خزر را از مراکز تحقیقاتی فعال در استان استخراج کردیم، گفت: این موضوع در اختیار متولیان امر در سطح کشور قرار گرفته است و تبعات انتقال آب را به خوبی انتقال دادیم.

اسلامی با اعلام اینکه در ارتباط با مباحث و دغدغه‌های آبی استان سمنان با استاندار این استان مذاکره کردم،افزود: به مدیر این استان اعلام کردم که به دنبال گسترش بی‌رویه این استان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.