.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وام خود اشتغالی به 152 زندانی آزاد شده در مازندران
مدیرکل زندان‌های استان مازندران با اشاره به فعالیت‌های مرکز مراقبت بعد از خروج از زندان در استان گفت: 152 نفر از زندانیان آزاد شده در استان وام خود اشتغالی دریافت کردند.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان مازندران، علی‌اکبر غفاریان، کاهش ضریب وقوع تکرار جرم و جامعه پذیری مددجویان را یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان زندان‌ها و قوه قضاییه برشمرد و بیان کرد: تأسیس مرکز مراقبت بعد از خروج در سال 1378 با هدف تحقق سیاست‌های آرمانی سازمان زندان‌ها انجام شد که نقش مهمی در جلوگیری از بازگشت مجدد زندانیان به زندان داشت.

مدیرکل زندان‌های استان مازندران تصریح کرد: این برنامه‌ها با تأسی از فرمایش‌های مقام معظم رهبری در جهت ریشه‌کنی فقر در جامعه و به‌منظور حمایت مادی و معنوی و نیز هدایت مددجویان به سمت زندگی شرافت‌مندانه انجام می‌شود.

غفاریان ادامه داد: مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج اداره کل زندان‌های استان مازندران در 9 ماهه امسال به 152 نفر از مددجویان آزاد شده واجد شرایط تسهیلات و وام خوداشتغالی و به 2120 نفر خدمات مددکاری و مشاوره‌ای اعطا کرده است.

وی یادآور شد: به 40 نفر از مددجویان آزاد شده از سوی صندوق کارآفرینی امید به مبلغ 6 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد و 20 نفر نیز از بانک قرض الحسنه مهر ایران مبلغ 4 میلیارد ریال وام خود اشتغالی دریافت کردند.

مدیرکل زندان‌های استان مازندران در ادامه افزود: به 43 نفر از خانواده‌های مددجویان واجد شرایط از سوی انجمن حمایت از زندانیان کمک‌های بلاعوض به مبلغ117 میلیون ریال  اعطاء شده است.

غفاریان هدف از ارائه خدمات و تسهیلات به زندانیان آزاد شده را جلوگیری از بازگشت مجدد زندانیان به زندان و کمک به کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان دانست و گفت: جامعه پذیری و تغییر نگرش جامعه نسبت به زندانیان همواره یکی از دغدغه‌های بزرگ قوه قضاییه به‌ویژه سازمان زندان‌ها بوده و است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.182 seconds.