.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رگلاتورهای یخ‌زده سبب قطعی گاز برخی مازندران منازل شد
سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز مازندران درباره قطعی های گاز در برخی از مناطق را یخ‌زدگی رگلاتورها عنوان کرد و گفت : گازرسانی ادامه دارد و اگر قطعی گازی گزارش داده می‌شود، موردی و به دلیل یخ‌زدگی رگلاتورها است.

به گزارش شمال نیوز، رضا باقری امروز اظهار کرد: هواشناسی، تداوم وضعیت سرما را برای چند روز آینده پیش‌بینی کرده است و با وجود برودت هوا در استان‌های کشور و افزایش مصرف گاز، هیچ مشکلی بابت تامین گاز در هیچ نقطه‌ای از شهرهای استان نداریم و وضعیت شبکه گازرسانی در کل مطلوب و مناسب است.

وی با تکذیب گزارش‌های مبنی بر افت فشار گاز در استان که در برخی از  سایت‌ها و شبکه‌های مجازی منتشر شده است، یادآور شد: هیچ گونه مشکلی در زمینه افت فشار و تامین گاز مردم با وجود افزایش مصرف گاز در استان نداریم.

سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تامین گاز در استان مازندران وجود ندارد و هیچ گزارشی مبنی بر قطعی یا افت فشار گاز در هیچ جای استان نداشته‌ایم.

این مسؤول با بیان اینکه در حال حاضر فشار گاز ورودی به استان در حد مناسب و مطلوب است، اظهار کرد: با وجود اینکه شاهد افزایش مصرف گاز در استان هستیم ولی روند در این زمینه نگران‌کننده نیست.

باقری قطعی‌های گاز در برخی از مناطق را یخ زدگی رگلاتورها عنوان کرد و گفت : گازرسانی ادامه دارد و اگر قطعی گازی گزارش داده می‌شود، موردی و به دلیل یخ زدگی رگلاتورها است.

وی اظهار کرد: شرکت گاز استان به همراه همه واحدهای امدادرسانی استان در حالت آماده‌باش هستند تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود و یا با بروز مشکل، در کوتاه‌ترین زمان مشکل حل شود.

سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز مازندران ادامه داد: از آنجایی که ممکن است در مواردی رگلاتور گاز مشترکان در اثر سرمای شدید به مشکل برخورد کند، بهتر است در صورت هر گونه مشکل در این موارد، با سامانه ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.

این مسؤول با دعوت از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف گاز، بیان کرد: از مردم می‌خواهیم در راستای جلوگیری از وقوع مشکلات احتمالی نسبت به بهینه‌کردن مصرف گاز خود اقدام کنند.

باقری گفت: مهم‌ترین راهکار در این راستا استفاده از لوازم گازسوز استاندارد با رده بالای انرژی، رعایت دمای رفاه بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد، استفاده از لباس مناسب زمستانی، عایق‌کاری محفظه و لوله‌های حامل آب گرم مصرفی و در ادارات نیز استفاده از سیستم هوشمند در موتورخانه‌ها و سرویس و نگهداری به موقع این تجهیزات مانند هواگیری و رسوب زدایی به موقع رادیاتورهای شوفاژ و دوده زدایی از لوله‌ها و کوره‌ها می‌تواند به مقدار زیادی در مصرف این انرژی پاک سودمند واقع شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.514 seconds.