.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران با تاکید بر پاسخگویی مطلوب به ارباب رجوع؛
بازی کردن کارمند با موبایل و عدم پاسخگویی مناسب به مردم به هیچ وجه قابل پذیرش نیست
شمال نیوز : اسلامی افزود: دولت برای کارمندان خود هزینه می‌کند و باید روسای ادارات پاسخگو باشند و دستور عدم برگزاری جلسات در ساعات اداری پیامی دارد که آن پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع است.....
بازی کردن کارمند با موبایل و عدم پاسخگویی مناسب به مردم به هیچ وجه قابل پذیرش نیست

شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به ایجاد بنیاد توسعه مازندران گفت: پایان دهه فجر سال آینده پایان محرومیت زدایی در مازندران است.

به گزارش شمال نیوز ، محمد اسلامی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه در واقع فجر فاطمی را برای ما به ارمغان آورده است که امیدواریم از فضایل آن بانوی بزرگ اسلام بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه در برشی از تایخ انقلاب اسلامی قرار داریم که مسیری را طی کرده‌ایم و قدرت توانستن و باور به آن را در عرصه‌های گوناگون با لطف خدا و مشارکت و همت مردم اثبات کردیم،افزود: شایسته این است که گام‌های مستحکمی برای اقتدار انقلاب اسلامی برداریم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به گروه خاصی متعلق نیست و جریانی نمی‌تواند آن را مصادره کند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی متعلق به تمام پیروان آل‌الله است که مکتب عزت و سعادت و سرآمدی است و باید با استعانت از خداوند به سعادت برسیم.

اسلامی خاطرنشان کرد: این خواست انقلاب اسلامی و مردم است و در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی باید این را تکرار کنیم که در پیمودن این راه که بحث فردی و اجتماعی است، چقدر نقش داشته‌ایم.

وی افزود: مردم و مسئولان باید ببیننند چقدر سهم و نقش در این انقلاب داشته است و هرکسی موظف است خود را مورد سنجش قرار دهد.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه خداوند متعال به واسطه حضور در عصر امام خمینی(ره) ما را سعادتمند کرد، بیان کرد: این عصر هزینه دارد و همه باید هزینه می‌دانند و بدهند و ساده‌ترین هزینه نیز باور و عمل است که ایمان باور است و تقوا عمل است.

اسلامی با اشاره به اینکه باید برای اهداف انقلاب اسلامی در حوزه دستگاه‌های اجرایی و ما به عنوان مسئول در استان و شما در شهرستان در راه پیشرفت و تعالی اقدام کنیم، متذکر شد: غفلت از این موضوع و تکالیف خسران است و نباید به صورت کارمندی و اداری کار کنیم چرا که هدف انقلاب این نیست و شعار "المامور معذور" را در ابتدای انقلاب برداشتیم چرا که ضد ارزش بود و رئیس را برداشتیم و گفتیم مسئول یعنی پاسخگو باشیم.

وی اضافه کرد: پاسخگو بودن را جایگزین معذور بودن کردیم و به تکلیف انجام دادن را به دستور ترجیح دادیم و اگر با این رویکرد جایی غفلت و کوتاهی کردیم باید جبران کنیم و خود را تطبیق بدهیم با آنچه که شایسته انقلاب و مردم است.

استاندار مازندران به طلیعه سی‌ونهمین سال پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: نیاز داریم تا مرور کنیم که چه میزان به تکالیف خود عمل کردیم و از تک تک ما در هر جایگاهی سوال می‌شود.

اسلامی زیباترین شعار انقلاب را استقلال دانست و افزود: استقلال بر پایه خودباوری و ایمان و توکل بر خدا و وام دار کسی نبودن و نشدن است و در این سال‌ها دیدیم که انقلاب اسلامی وام دار هیچ کشوری نیست و استکبار جهانی به عنوان بزرگترین قدرت جهانی امروز به کشورهای دنیا بدهی سنگینی دارد در حالی که ما به جایی بدهکار نیستیم و با همه مشکلات و تحریم ها چرخ کشور چرخیده است.

نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: امروز توانمندی دولت و نظام و کارآمدی دولت و نظام بیشتر از هر زمان دیگری برای جامعه و مردم آشکار شود و ناکارآمد نباید نشان داده شویم و ادای وظیفه مهم‌ترین کار ممکن در این دوره است.

وی ادامه داد: تا پایان دهه فجر سال آینده باید محرومیت زدایی در روستاهای مازندران به طور کامل انجام شود و می‌دانیم که بودجه کم است اما می‌توان کاستی‌ها را در کنار هم برطرف کنیم.

اسلامی زیبایی مازندران را بیشتر در مردم آن عنوان کرد و افزود: این مردم مازندران بودند که نقش نفیس در انقلاب و دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف سیاسی از جمله انتخابات داشتند و سهم آن‌ها پاسخگویی ما مسئولان به خواسته‌های آن‌ها است و نباید اجازه دهیم یاس و ناامیدی به مردم وارد شود که این کار دشمن در قالب فضای مجازی و غیره است.

وی اضافه کرد: دشمن به دنبال پررنگ کردن ضعف و کاستی‌های جامعه است و باید برای رفع کاستی‌ها اقدام جدی کرد.

استاندار مازندران به موضوع کارآمدی در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: سلامت اداری باید مورد توجه قرار گیرد و باید به این مسئله حساس باشیم و بازی کردن کارمند با موبایل و عدم پاسخگویی مناسب به مردم به هیچ وجه قابل پذیرش نیست .

اسلامی افزود: دولت برای کارمندان خود هزینه می‌کند و باید روسای ادارات پاسخگو باشند و دستور عدم برگزاری جلسات در ساعات اداری پیامی دارد که آن پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع است.

وی به توسعه دولت الکترونیک و حذف کاغذ بازی‌های بیهوده در سیستم اداری اشاره و بیان کرد: پایه گذاری سلامت اداری توسط دولت با حذف مراجعه حضوری و رسیدگی به خواسته‌های مردم توسط خدمات الکترونیک از کارهای مهم بود که امیدواریم در بخش‌های مختلف گسترش پیدا کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه محوری باید در دستور کار ما قرار گیرد که نکته کلیدی آن بودجه است که اگر منتظر بودجه دولتی باشیم به 50 سال زمان نیاز داریم اما مدیر باید به دنبال تعربف بودجه غیردولتی باشد و از ظرفیت مردمی استفاده کند.

اسلامی به ایجاد بنیاد توسعه مازندران با منابع مردم اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت بودجه دولتی باید از ظرفیت مردم استفاده کنیم.

وی به پتانسیل بالای محمودآباد در صنعت گردشگری، یادآور شد: بازار پرجاذبه سنتی محمودآباد چقدر در توسعه اقتصادی این منطقه کمک کرده است در حالی که سه سال است هیچ تغییری نکرده است و به صورت سنتی در حال فعالیت هستند.

استاندار مازندران به فرصت‌های فراوان گردشگری ساحل اشاره و اظهار کرد: به دنبال احداث باشگاه‌های گردشگری با کیفیت هستیم نه چادرهای پلاستگی نازیبا و محمودآباد با داشتن 33 کیلومتر نوار ساحلی قابلیت احداث سه باشگاه دریایی را دارد.

اسلامی با تقدیر از فرماندار محمودآباد به جهت تنظیم سند توسعه شهرستان توسط جوانان فرهیخته محمودآباد، بیان کرد: در این مسیر استانداری به توسعه شهرستان محمودآباد و اجرایی شدن این سندکمک می کند.

وی متذکر شد: رفع فقر و محرومیت باید در دستور کار قرار گیرد و شهرستان محمودآباد خوشبختانه در این زمینه مشکل خاصی ندارد اما باید در بحث ایجاد اشتغال در سطح روستاها از تسهیلات ارزان قیمت استفاده کرد اما به یقه سفیدها داده نشود.

استاندار مازندران تقویت تولید در روستاها، بیمه تامین اجتماعی روستاییان را مأموریت مهم مدیران در مازندران تلقی کرد و افزود: دیگر دغدغه بیمه تامین اجتماعی روستایی نباید وجود داشته باشد و محرومیت زدایی روستاها در دستور کار قرار گیرد.

اسلامی جمعیت 60 درصدی روستایی در مازندران را یک افتخار دانست و گفت: باید شرایطی ایجاد کنیم که روستاییان میل به زندگی در روستاها را داشته باشد.

وی با اشاره به رتبه اول سرخ رود در تخلفات تغییر کاربری، تصریح کرد: در میثاق نامه شهرداران اشاره شده است که باید قانون مند باشند و در این زمینه جدی هستیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید ادارات به صورت تیمی به مردم خدمات ارائه کنند، بیان کرد: بروکراسی اداری را کم می کنیم اما شما نیز با همدلی ثابت کنید که برای خدمت به مردم متحد هستید.

اسلامی خاطرنشان کرد: نباید محمودآباد مشکل بیکاری داشته باشد و باید فرصت اشتغال به وجود آورید که حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال حاضر به عنوان کسب و کار جدید در اولویت است.

استاندار مازندران با اشاره به آمار بیکاری در محمودآباد، اظهار کرد: به تعداد 3200 بیکار محمودآباد دغدغه داشته باشید و هر کدام سهمی در این کار برعهده بگیرید تا از ظرفیت نیروی انسانی به نحو مناسبی استفاده کنید.

مقام عالی دولت در مازندران در پایان گفت: با وام های ارزان قیمتی که دولت در نظر گرفته است باید اشتغال خوبی ایجاد کنیم اما این وام ها به واجدین شرایط واقعی اعطا شود تا دغدغه بیکاری در این شهرستان کاهش یابد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ن 10 بهمن 1396
خدا پدرت بيامرزه آقاي استاندار .يه وقت سرزده برو ادارات سربزن از همينجا بهت قول ميدم 95درصدكارمندا دارن با موبايل بازي ميكنن يا تو تلگرام هستن .مخصوصا درشهرداري ها
نا شناس 10 بهمن 1396
بجای حرف زدن پاشو از پشت میز یه کاری انجام بده آقای استاندار
نا شناس 10 بهمن 1396
آقای استاندار این کاربیشتر توی شهرداریها اتفاق می افته آنجایی که آنقدر نیروی گرفتن از فک و فامیلها شون که دیگر توی اطاق جایی نیست که فرد بنشینه بیکار نشته اند در حال بازی کلاش آنچانچنان ادعاشون هم میشه که مهندس هستند در صورتی یک متن به شون بدهی نمی توان از رو بنویسند بعد اونها دارند برای شهروند تعیین و تکلیف می کنند . به این خاتمه بده
نا شناس 10 بهمن 1396
جناب آقای مهندس اسلامی استاندار محترم از اهالی جاده نظامی روستاهای قائم شهر می باشیم که دارای جاده بدی بعلت شکستگی جاده و دست انداز و وکلاٌ از جاده خاکی بدتر می باشیم اگر جنابعالی روز بارندگی به جاده ما از روستای سوخته کلا به بابلکنار بیائید پشیمان می شوید لطفاً یک روز آفتابی به جاده ما نظاره گر باشید شاید مسئولین دلشان بسوزد چاره ای بیاندیشند (لطفاً درج فرمائید )
کارمند 10 بهمن 1396
با سلام خدمت استاندار محترم
به نظرم به نکته کلیدی اشاره کردید و قطغا باید مورد توجه قرار گیرد اما وقتی یک ارگان یا سازمان آنقدر کار برایش ریخته است که مجبور است د ر خانه به امورات اداری برسد چون با کمبود نیروی انسانی مواجه است یادر حق یک کارمند ظلم میشود مثلا در یک اداره مثل فرمانداری یک نیرو وقت یک لیوان چای را ندارد اما بعضی ها اینقدر بیکار هستند چون کسی رو دارند مثل نمایندگان مجلس مثل همان مدیران ستادی در استانداری یا شوراهای شهر کسی مقابله با آنها رو ندارد اما کسی که هیچ پارتی ندارد تو اداره بخاطر یه لقمه نان باید حتی بعد وقت اداری برای مدیرشان یا مقام بالاتر از خودشان بیگاری بکشند آقای استاندار مشکل مملکت ما بی عدالتی است یا حتی بعضی از کارمندان ماموریتشان برای کار شخصیست .... من به عنوان یک کارمند از شما گله دارم که چرا عدالت اداری رعایت نمیشود چرا بعنوان یک مدیر ارشد استانی ریشه یابی نمیکنید چرا اقای استاندار موضوعات مهم تری وجود دارد در همان استانداری که بهش توجه کنید بعد سراغ ادارات و نهادهای دیگر بروید چرا پشت این موضوعات بی ارزش موضوعات مهم رو پوشش دادید و این نشانه ضعف حضرتعالی است .....
ناشناس 10 بهمن 1396
سلام استاندار هم داره وقتشو فقط برای تذکر به کار مندان و مدیران، کاغذ بازی ادارای تلف می کند.
- 9 بهمن 1396
اقاي اسلامي با سخنراني خوب شما وعنوان دادن مردم مازندران به زيبايي امشكل حل نميشود نگاهي به قبوض برق.اب.گاز وتلفن بياندازيد وببينيد چه ايتمهايي هست ايا قانوني است .اگر قانوني نيست اقدام كنيد.عقب افتادگيهاي مازندران 40 سال است كه نسبت به ساير استانهاحق ملي خودش را نتوانسته بگيرد وهمه اش سخنراني شده نه عمل
نا شناس 9 بهمن 1396
با اینکه می دانم هیچ تغییری در رویکرد کارمندان مشاهده نخواهد شد اما از نظر استاندار بسیار خرسندم و امیدوارم که در این را موفق باشند
حق 9 بهمن 1396
سلام.شهردار وبخشدار وشورای سرخ رود بسیار ضعیفن ودنبال روزمرگی هستن.
ریکا 9 بهمن 1396
شهرداری سرخرود بدون ازمون نیرو جذب میکنه با پارتی .تاسف باره.مدرک شهردار سرخرود هم فقه هست واصلا اصول مدیریت نداره
1+1 10 بهمن 1396
آقای استاندار ،بازی کردن همسر خانواده ( مرد ، زن ) و فرزندان با موبایل و عدم پاسخگویی مناسب به هم دیگر مشکلات روز افزون برای این جامعه کوچک بوجو می آورد.
نا شناس 10 بهمن 1396
سلام جناب اقای دکتر اسلامی استاندار مازندران خدا قوت ..مهدی برهانی ساری
- 10 بهمن 1396
اقاي استاندار شما به خودتان حركتي بدهيد ومشكلات را رويت كنيد اينقدر به حرف زدن بسنده نكنيداكر اقاي شمال نيوز مطالب را بياورد
کیاسری 11 بهمن 1396
کو گوش شنواآقای استاندار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.