.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آموزش و پرورش مازندران در اطلاعيه اي اعلام کرد:
ادامه تعطیلی برخی مدارس مازندران برای روز سه شنبه
آموزش و پرورش استان مازندران در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد برخی مدارس مناطق مرکزی و شرق استان برای فردا سه شنبه 10 بهمن تعطیل است .

برف وسرما که از شامگاه شنبه آغاز شد تاکنون برخی از مدارس استان بخصوص در مناطق کوهستانی وبالا دست را برای سومین روز متوالی تعطیل کرد . 

 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ، طی هماهنگی های به عمل آمده با مدیریت بحران استانداری مازندران، مدارس شهرستان ها و مناطق ذیل در روز سه شنبه 10 بهمن 96 به دلیل سرمای زیاد، یخبندان و لغزندگی معابر و همچنین امکان عدم حضور دانش آموزان در کلاس درس ، تعطیل است .

 

بر این اساس ،مدارس سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، منطقه پی رجه نکا ، کلیجانرستاق ناحیه 2 ساری ، امامزاده عبدا... آمل ، بابلکنار ، بندپی شرقی ، بندپی غربی ، کلاردشت ، چمستان و کجور در مقطع ابتدایی و در 2 نوبت صبح و عصر تعطیل است .

 

همچنین آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد مدارس هزارجریب نکا ، چهاردانگه ، دودانگه ، یانه سر بهشهر ، لاریجان و هزارجریب گلوگاه در تمامی مقاطع تحصیلی در هر 2 نوبت تعطیل است . 

 

علاوه بر این تمامی مدارس روستایی مرزن آباد چالوس برای فردا در تمامی نوبت و تمامی مدارس استثنایی شهرها و مناطق یاد شده نیز تعطیل اعلام شد .

 

هواشناسی مازندران اعلام کرد امشب مردم استان سرد ترین شب سال جاری را تجربه خواهند کرد و دمادر برخی مناطق کوهستانی به 20 درجه زیر صفر می رسد .


همچنین پیش بینی شد که در مناطق جلگه ای وشهرستان های استان دمای هوا به طور میانگین به منفی 5 درجه خواهد رسید . 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

Psn 9 بهمن 1396
ناحیه ۲ ساری تعطیله ۱ رو هم تعطیل کنید دیگ ????

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.