.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرهنگ‌سازی مهم‌ترین عامل در کاهش خشونت در جامعه است
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: فرهنگ‌سازی مهم‌ترین عامل در کاهش خشونت در جامعه است که در این زمینه خانواده‌ها در اولویت نخست قرار دارند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در نشستی که با حضور مدیرکل زندان‌های استان و معاون قضایی در امور حقوق شهروندی در مورد جرایم مرتکبی بعضی از زندانیان تشکیل شده بود، اظهار کرد: نباید بعضی از مجرمانی را که مرتکب جرم شده و در زندان به سر می‌برند، شخصیت آنان را از بین برد و سوزاند، بلکه باید آنان را برای بازگشت به جامعه آماده کرد.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهیم شخصیت مجرمان را بسازیم باید زمینه فرهنگی آن را در جامعه آماده و همچنین محل گذراندن محکومیت‌شان، را نیز به‌صورت مطلوب فراهم کنیم که این امر مستلزم همکاری و همیاری تمام نهادها دولتی است.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: فرهنگ‌سازی مهم‌ترین عامل در کاهش خشونت در جامعه است که در این زمینه خانواده‌ها در اولویت نخست قرار دارند.

این مسؤول تصریح کرد: افرادی که طی اتفاقاتی، محکوم به زندان می‌شوند باید بستری مناسب را برای سپری کردن آنها درفضای زندان ایجاد کنیم، تا هم فرد و خانواده‌هایشان نیز از این طریق آسیب نبینند و با یک فرهنگ‌سازی خوب و کارآمد در زندان، آنان را برای تلاش دوباره به زندگی و جامعه آماده و یک شانس دیگر برای زندگی نو آماده کنیم.

تقوی‌فرد درباره تشدید قانون افزایش مجازات و مدت حبس، گفت: برخورد با زندانی، اگر به منظورافزایش مجازات و مدت حبس باشد باید توجه داشت که این مسأله در درازمدت مثمر ثمر نخواهد بود، بلکه می‌توان با یک برنامه صحیح و دقیق از سوی قضات و همچنین مسؤولان زندان برای فرهنگ‌سازی، زندانیان را از نظر روحی بازسازی کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.