.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۸ میان وعده سالم برای کارمندان
برای کنترل گشنگی میتوانید ۱۰ عدد کراکر سبوس دار (یا ۱۰ تکه نان خشک سبوس دار) به همراه کره‌ی بادام زمینی میل کنید. این میان وعده‌ی مغذی تنها ۱۹۳ کالری دارد و به بدن ۲ گرم فیبر میرساند.

به گزارش شمال نیوز، ۸ ساعت یا بیشتر کار کردن در روز میتواند خوردن غذای سالم را سخت کند و آنطور که برنامه ریزی کردید نتوانید پیش بروید. به نقل از کرمانی تحقیقات نشان داده هر چهار ساعت خوردن متابولیزم بدن را شارژ و سطح انرژی را بالا میبرد. برای اینکه موقع کار برای رفع گشنگی به سراغ میان وعده‌های پرکالری نروید به همراه خود میتوانید میان وعده‌هایی سالم ببرید که حتی در کیف هم جا میشود. میخواهیم میان وعده‌هایی به شما معرفی کنیم که علاوه بر کم کالری بودن (همه‌ی این میان وعده‌ها کمتر از ۲۰۰ کالری دارند) احساس سیری نیز میدهند.
کراکر سبوس دار به همراه کره بادام زمینی

به جای اینکه پول خود را صرف خرید میان وعده‌های بی ارزش کنید میتوانید با هزینه‌ی کمتری از این میان وعده‌ی سالم لذت ببرید. برای کنترل گشنگی میتوانید ۱۰ عدد کراکر سبوس دار (یا ۱۰ تکه نان خشک سبوس دار) به همراه کره‌ی بادام زمینی میل کنید. این میان وعده‌ی مغذی تنها ۱۹۳ کالری دارد و به بدن ۲ گرم فیبر میرساند. ترکیب کربوهیدرات‌های پیچیده و پروتئین باعث میشود قند خون پایدار بماند و برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید.

میوه‌ها

هر روز صبح که به اداره میروید با خود سیب، موز، انگور، گلابی یا دیگر میوه‌هایی که قابل حمل است بردارید. اگر هر روز میوه‌ای متفاوت بردارید (مثلا میوه‌های مختلف فصل) علاوه بر انواع مواد مغذی مختلف و فیبری که به بدن میرسانید دیگر از یک نوع میان وعده تکراری خسته نمیشوید. یک واحد میوه معمولا معادل ۷۰ کالری است پس در کنار میوه یک لیوان شیر نیز میل کنید (شیر حدود ۹۰ تا ۱۱۰ کالری دارد) تا با تقویت پروتئین بدن کلسیم و ویتامین D. نیز گرفته باشید. ترکیب پروتئین و فیبر باعث میشود احساس سیری طولانی تری داشته باشد و همینطور از بی اختیار خوردن جلوگیری میکند.

پاپ کورن با پارمسان

یک پاپ کورن معمولی را میتوانید با اضافه کردن دو قاشق غذا خوری پنیر پارمسان خورد شده جهش دهید. پاپ کورن به همراه پارمسان عطر و طعمی بسیار عالی پیدا میکند و نتیجه‌ی این ترکیب یک میان وعده‌ی ۱۵۰ کالری است. ۳ و ½ فنجان پاپ کرن کم چرب به همراه پنیر لازم دارید تا این میان وعده را آماده کنید. اگر در اداره برای نگهداری غذا یخچال ندارید به همان پاپ کورن بسنده کنید با حذف پنیر میان وعده‌ی شما تبدیل به ۱۰۰ کالری میشود. این میان وعده‌ی نمکی به عنوان یک وعده غلات سبوس دار حساب میشود و در طول روز به بدن انرژی میدهد.

آجیل

اگر به دنبال میان وعده‌ای ترد هستید به جای چیپس آجیل بخورید. آجیل‌ها دارای چربی‌های مفید برای قلب هستند، اما کالری بالایی دارند (تقریبا هر اونس ۱۷۰ کالری) پس سعی کنید درست اندازه گیری کنید (مثلا هر اونس ۲۴ عدد بادام میشود). میتوانید این میان وعده را به سادگی به اداره ببرید، در کشو یا در جیب خود بگذارید و زمانی که باید میان وعده را استفاده کنید آرام آرام میل کنید. بادام و دیگر آجیل‌ها سرشار از ویتامین E، کلسیم، منیزیم، و پتاسیم هستند همچنین دارای پروتئین و فیبر نیز هستند.

سبزیجات به همراه سس

میان وعده‌های پرچرب و نمکی را کنار بگذارید و سبزیجاتی مانند هویج، کرفس، و گوجه فرنگی‌های انگوری را جایگزین کنید. سبزیجات خام به خاطر داشتن آب و فیبر باعث میشود احساس سیری کنید. اگر خوردن سبزیجات برایتان چندان جذاب نیست میتوانید با استفاده از دو قاشق سس سالاد کم چرب (۸۰ کالری) این میان وعده را برای خود خوشمزه‌تر کنید.

توت فرنگی و شکلات

اصلا لازم نیست میل به شکلات و توت فرنگی خود را سرکوب کنید. میتوانید توت فرنگی و مقدرای شکلات را روی یک تکه نان سبوس دار خشک بمالید و از طعم آن لذت ببرید.

خیار و پنیر فتا

خیار یکی از مواردی است که میتوانید آزادانه استفاده کنید، چون بسیار کم کالری است. اگر میخواهید یک میان وعده‌ی پروتئینی و سالم داشته باشید یک خیار را تکه تکه کنید و روی قطعات آن پنیر خامه ای، ماست چکیده کم چرب، یا پنیر فتا بمالید و میل کنید.

تخم مرغ و سس گوجه

برای خود تخم مرغ آب پز کنید حتی میتوانید چندین تخم مرغ آب پز کنید که در طول هفته همیشه داشته باشید. تخم مرغ را به دو نیم تقسیم کنید و روی آن مقداری سس گوجه بریزید و از یک میان وعده‌ی ۸۰ کالری لذت ببرید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.