.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محور بندبن هزارجريب نكا همچنان مسدود است/ تردد افراد ناآشنا در مناطق ییلاقی نکا
بخشدار هزارجريب نكا گفت: تردد مسافران و افراد ناآشنا به منطقه برف‌گير هزارجريب مهمترين مشكل منطقه است و بايد از اين ترددها جلوگيري شود.

به گزارش شمال نیوز،محمد محمدیان اظهار کرد: کاهش شدید دمای هوا که از روز شنبه در مناطق مختلف روستایی و ارتفاعات نکا آغاز شده است همچنان ادامه دارد و تلاش راهداران در مناطق مختلف قابل تقدیر است.

وی ارتفاع برف در منطقه هزارجریب نکا را حدود 30 سانتی‌متر اعلام کرد و افزود: تردد در محورهای بندبن به لایی و بندبن به ارم با توجه به بازگشایی در چند نوبت، به دلیل بارش شدید برف از شب گذشته تاکنون همچنان مسدود است و راهداران در حال بازگشایی مسیر هستند.

بخشدار هزارجریب نکا گفت: با توجه به تداوم برف در منطقه، تردد در محورهای مختلف برای گردشگر و تفریح و یا عکسبرداری از مناطق مشکلی است که اکنون با آن روبرو هستیم و امیدواریم مردم همکاری لازم را در این بخش با راهداران و خبرگان امر انجام دهند.

محمدیان بیان کرد: لغزندگی جاده و برف در برخی نقاط همچنان وجود دارد و باید از سفرهای غیر ضروری خودداری شود.

وی افزود: با اطلاع‌رسانی قبلی سوخت و امکانات لازم به مقدار مناسب در منطقه برای روستانشینان وجود دارد و جای نگرانی نیست اما مردم باید همکاری لازم را انجام داده و از تردد غیرضروری به شدت پرهیز کنند.

این مسؤول با اعلام اینکه تاکنون قطع برق در منطقه گزارش نشده است، خاطر نشان کرد: تردد با زنجیر چرخ در بسیاری از نواحی در حال انجام است و تا فراهم شدن شرایط عادی زمستانی در منطقه افراد همکاری لازم را انجام دهند.

وی گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی هواشناسی مبنی بر بارش برف و برودت هوا، شوراها و دهیاران با اطلاع‌رسانی به مردم منطقه، اقدامات لازم برای تأمین آذوقه و سوخت را انجام داده‌اند.

بخشدار هزارجریب نکا افزود: تمامی امکانات محلی از جمله تراکتور، بیل‌بکهو و خودروها در مناطق بالادست در حال آماده‌باش کامل هستند و مشکلی در این بخش وجود ندارد.

محمدیان اظهار کرد: برخی از نقاط و محورها همچنان با انباشتی از برف روبرو هستیم که با کمک راهداران تلاش برای بازگشایی ادامه دارد و با توجه به اینکه مدارس در نوبت‌های مختلف روستاهای هزارجریب نکا تعطیل است، نگرانی برای تردد دانش‌آموزان وجود ندارد.

وی گفت: اکیپ راهداری با تمام توان مشغول برف‌روپی، عملیات نمک‌پاشی و بازگشایی مسیرهای مختلف پوشیده از برف هستند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.845 seconds.