.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چهارشنبه آخرین مهلت ثبت نام کنکور 97
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه چهارشنبه، 11 بهمن آخرین مهلت ثبت نام کنکور 97 است، گفت: تاکنون بیش از 788 هزار داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری سال 97 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کرده اند.

به گزارش شمال نیوز، حسین توکلی افزود: آزمون سراسری سال 97 به منظور پذیرش دانشجو برای دوره های روزانه، نوبت دوم یا شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی و کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

وی گفت: تا صبح امروز، نهم بهمن ماه 96 تعداد 788 هزار و 516 داوطلب برای شرکت در کنکور سراسری 97 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله رشته های با آزمون دانشگاه آزاد، ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: هزینه ثبت نام در کنکور آینده، 220 هزار ریال است و چنانچه داوطلبی علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی باشد لازم است ضمن اعلام علاقه مندی در تقاضانامه نسبت به پرداخت مبلغ 110 هزار ریال دیگر از طریق سایت سازمان اقدام و کارت اعتباری مربوط را دریافت کنند.

توکلی تاکید کرد: داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام و ارسال عکس و پس از دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام خود، می توانند در قسمت مشاهده و چاپ اطلاعات ثبت نامی، اطلاعات خود را مشاهده و از آن پرینت تهیه کنند.

آزمون سراسری سال 97 در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیرماه 97 برگزار می شود.

نتیجه اولیه آزمون سراسری سال آینده به صورت کارنامه تنظیم می شود و در دهه دوم مرداد ماه 97 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد./ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.