.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات دو هزار و ۸۷ نفر از در راه ماندگان در برف وکولاک مازندران
امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران سه روز گذشته به ۲ هزار ۸۷ نفر از در راه ماندگان در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

به گزارش شمال نیوز، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ۴۱ تیم عملیاتی هلال احمر با ۱۵۶ نفر نیروی علمیاتی و ۴۱ دستگاه خودروی امدادی از سه روز گذشته تاکنون اقدام به امدادرسانی به ۹۱۰ خانوار و ۲۰۸۷ نفر از در راه ماندگان در برف و کولاک کردند.

وی افزود: نجاتگران هلال احمر به ۵۴۶ دستگاه خودرو گرفتار در برف در بستنزنجیر چرخ کمک رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت:امدادگران هلال احمر به ۲۶۴ دستگاه خودروی زمینگیر شده در برف را با بکارگیری ۴۳ ست سبک نجات رهاسازی کردند.

اکبری افزود: ۳۸۵ نفر از حادثه دیدگان نیز به صورت موقت در پایگاه ها‌ی هلال احمر استان از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.

وی گفت: ۱۶۸ بطری آب معدنی، ۱۸۸ قوطی کنسروجات،۵۱۰ قرص نان، ۳۳ کیلو خرما و ۳۴۹ بسته بیسکوئیت و ده‌ها بسته غذایی و ۵۶ تخته پتو تاکنون در میان حادثه دیدگان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: هم اکنون ده‌ها تیم مجهز امدادی در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر، کجور، چالوس، ارتفاعات بهشهر، رامسر، تنکابن و کلاردشت مشغول امدادرسانی به نیازمندان و متاثرین از برف و سرما هستند.

اکبری با بیان اینکه اوضاع تحت کنترل عوامل امدادی است، گفت: شماره تماس ۱۱۲ ندای امداد، آماده دریافت تقاضای کمک هموطنان و در راه ماندگان و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن توسط نجاتگران هلال احمر است.

وی افزود: تا عادی شدن وضعیت جوی استان، تمامی عوامل امدادی با تجهیزات کامل در حالت آماده باش خواهند بود./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.