.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم بزرگداشت شهيد معافي برگزار شد + تصاویر
مراسم بزرگداشت سومين شهادت شهيد معافي، مدافع حرم با حضور مردم شهيدپرور، مسولان و خانواده‌هاي معظم شهدا، روز سه‌شنبه در نكا برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، ظهر امروز مراسم بزرگداشت سومین شهادت شهید محمد معافی شهید مدافع حرم با حضور مردم شهیدپرور، مسؤولان و خانواده‌های معظم شهدا در نکا برگزار شده است.

در این مراسم که با حضور مسؤولان رده‌های مختلف استانی و شهرستانی در مصلای امام خمینی(ره) نکا برگزار شد بر ادامه راه این شهید والامقام و شهدای انقلاب تأکید شد.

سردار محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران سخنران این مراسم بزرگداشت است و این مراسم با حضور خیل مشتاقان به ولایت و شهدا در حال برگزاری است.

 

 

مداحی و نوحه‌خوانی مداحان اهل بیت(ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بوده است که با قوت برگزار شد.

به گزارش فارس، شهرستان نکا در شرق مازندران پنج شهید تقدیم اسلام کرده است و با تأیید خبر شهادت " محمد معافی" شمار شهدای مدافع حرم نکا به 6 نفر رسیده است.

پاسدار مدافع حرم «محمد معافی» از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اهل روستای برگه شهرستان میاندرود است که ۳۰ دی ماه در جریان عملیات مستشاری و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه بر اثر درگیری با عناصر به جای مانده از تکفیری‌ها در شهر بوکمال، واقع در دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

 

 

شهید مدافع حرم "محمد معافی" 31 سال سن دارد و متولد در روستای برگه شهرستان میاندرود و ساکن شهرستان نکا بوده است که از او دو فرزند ابوالفضل (هشت ساله) و حنانه (سه ساله) به یادگار مانده است.

با شهادت این پاسدار رشید اسلام، خیل شهدای مدافع حرم شهرستان نکا به 6 شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) رسیده است و شهید محمد معافی اولین شهید مدافع حرم میاندرود شد.

 

 

شهیدان عبدالرحیم فیروزآبادی، محمدتقی سالخورده، حسین مشتاقی، ابراهیم عشریه و سعید کمالی، پنج شهید مدافع حرم این شهرستان هستند و اکنون شهید محمد معافی، ششمین شهید این شهرستان است.

تشییع شهید مدافع حرم" محمد معافی" چهارشنبه چهارم بهمن ماه، از مقابل سپاه نکا به سمت شهرستان میاندرود تا روستای زادگاهش "برگه" برگزار شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.