.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره برداری از ۷۹۳ پروژه با ۸۱۰ میلیارد تومان در مازندران
معاون سیاسی امنیتی استاندارمازندران از بهره برداری ۷۹۳پروژه در مازندران خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتبار ۸۱۰ میلیارد میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران بهشهر افزود: در دولت تدبیر و امبد شاهد رشد قابل توجهی در عنران و آبادانی بودیم و این سازندگی ها همچنان ادامه دارد و همه تلاش ما برای خدمات رسانی مناسب به مردم است و در این بخش با تمام توان براساس هدف گزاری ها حرکت میکنیم.

یونسی با تبریک به مناسبت در پیش بودن دهه فجر گفت: انقلاب ما برگرفته از آرمانهای بلند امام راحل و خواست مردم و حقیقت طلبی آنان بود و اکنون در اوج اقتدار است و امروز جامعه تشنه مهربانی پیامبر رحمت و عدالت امام علی(ع) و جهاد شهدای کربلاست و همدلی و وحدت و در مسیر ولایت بودن مهمترین رمز موفقیت ماست.

وی با تاکیر بر وحدت و اتحاد گفت: هیچ جامعه ای با اختلاف به پیروزی نمی رسد و اختلاف سم کشنده جامعه است که باید با دوری از آن برای توسعه و تعالی گام برداریم.

معاون استاندارمازندران  یادآور شد: مردم ما مردم حقیقت طلب و ارزشمندی هستند که در مای این انقلاب همواره ایستاده اند و  حضور ۹۱درصدی مردم نازندران در مای صندوق های رای در انتخابات اخیر بیانگر توجه به ارزش ها و نظام است.

یونسی با اشاره به ظرفیتهای مختلف تاریخی و طبیعی افزود: شهرستان بهشهر از جنبه های مختلف دارای ارزش و ظرفیت های مهمی است و امروز ابن مراسم تکریم از فردی است که برای توسعه شهر  با تمام توان ایستاد و تلاش فراوان انجام داد.

وی گفت: برای ادامه این راه و توسعه شهرستان باید تلاش همه جانبه انجام شود و وحدت در همه حوزه ها مورد توجه حدی همگان  باشد.

وی با بیان اینکه عمر مسئولیت کوتاه است، گفت: همه باید از این مست ها جدا شویم و آنچه برای ما ماندگار است خدمت در زمان تصدی است و لذا باید کارکردهای خود را به درستی انجام دهیم که اعمال ما مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.

در این مراسم با تکریم از سید خالق سجادی فرماندار سابق بهشهر، هادی خنجری با حکم استاندار مازندران بعنوان سرپرست شهرستان بهشهر معرفی شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.