.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش برف همراه با کندی تردد در محور کندوان/رانندگان با احتیاط حرکت کنند
رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: بارش شدید برف همراه با مه‌گرفتگی در غرب استان و محور کندوان موجب لغزندگی، کندی تردد و تصادف ماشین‌های عبوری شد که تلفات جانی نداشت.

به گزارش شمال نیوز، در پی هشدارهای مکرر هواشناسی به‌دلیل سرمای چند روز آینده، بارش برف علاوه بر سفید پوش کردن محور کندوان در ارتفاعات بیشتر شهرهای غربی مازندران با شدت بیشتری جریان دارد، به‌طوری‌که در ارتفاعات پله کوه بالای ۳۰ سانتی‌متر تخمین زده شد.

بارش شدید برف همراه با مه‌گرفتگی در غرب استان و محور کندوان موجب لغزندگی، کندی تردد و تصادف ماشین‌های عبوری شد که تلفات جانی نداشت.

رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: از ابتدای شروع بارش برف، نیروهای اداره فوق در کنار نیروهای امدادی هلال‌احمر در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

مهدی صفایی افزود: علاوه بر حضور در جاده کندوان به‌صورت شبانه‌روزی این آمادگی را دارد تا در صورت اتفاق خاص برای کمک به همشهریان فورا در صحنه حضور پیدا کنند.

وی گفت: به‌علت لغزنده بودن جاده کندوان، پلیس راه، از عبور و مرور رانندگان بدون زنجیر چرخ و وسایل ایمنی جلوگیری می‌کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.276 seconds.