.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش 36 درصدی حجم گاز انتقالی از خطوط لوله منطقه 9 انتقال گاز ایران
مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز ایران گفت: حجم گاز انتقالی از خطوط لوله منطقه 9 انتقال گاز 36 درصد افزایش یافته است.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط عمومی منطقه 9 عملیات انتقال گاز، رسول داودی‌نژاد درباره حجم گاز عبوری که شامل مصارف نیروگاه‌ها، CGS شهری استان‌ها، حجم گاز انتقالی، مصارف سوخت تاسیسات و تخلیه خطوط لوله است در 9 ماهه امسال اظهار کرد: حجم عبور گاز در این مدت پنج درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان 14/54 میلیارد مترمکعب داشته است.


مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز ایران ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، هم‌اکنون تأسیسات و مراکز بهره‌برداری خطوط لوله این منطقه با ضریب اطمینان بالا در مدار قرار داشته و با هماهنگی دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، گاز مورد نیاز همه بخش‌های مصرف، تامین می‌شود.


وی با اشاره به اعلام اتمام نخستین پیگرانی تمیزکننده خط 42 اینچ دامغان ـ کیاسر ـ نکا بیان کرد: برنامه‌ریزی دقیق، جلسات هماهنگی قبل از عملیات و هماهنگی با مصرف‌کننده‌ها و آمادگی کامل گروه‌های عملیاتی از نکات برجسته این عملیات بوده است.


مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز ایران ضمن تقدیر از کارکنان واحدهای عملیاتی و پشتیبانی، خاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌های تعمیراتی و اضطراری با برنامه‌ریزی، با رعایت دقیق استانداردها و ایمنی کامل انجام شد که می‌توان آن را به عنوان موفقیتی ارزشمند برای منطقه 9 برشمرد.

سه استان شمالی گیلان، گلستان و مازندران تحت پوشش منطقه 9 عملیات انتقال گاز ایران قرار دارد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.623 seconds.