.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هواداران نساجی و خونه به خونه با گُل و شیرینی به استقبال هم می‌روند
با تدابیر کانون هواداران دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل برای نشاط و شکوه بیشتر شهرآورد مازندران قبل از شروع بازی با گُل و شیرینی به استقبال هم خواهند رفت.

به گزارش شمال نیوز، شهرآورد حساس مازندران میان دو تیم لیگ یکی نساجی مازندران و خونه به خونه بابل از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ آزادگان، یک‌شنبه 7 بهمن‌ماه ساعت 14 در ورزشگاه هفتم تیر بابل برگزار خواهد شد.

تاکنون این دو تیم 5 بار به مصاف هم رفته‌اند که 3 بار نساجی موفق به شکست خونه به خونه و 2 بار هم خونه به خونه موفق به شکست نساجی شده و نتیجه‌ مساوی هنوز در این شهرآورد رقم نخورده است.

در پی علاقه و عشق بیش از اندازه هواداران این دو تیم به تیم‌های محبوب خود و کُری‌خوانی‌های فوتبالی، گاهاً این رفتارها از حد و مرز خود عبور کرده و عده‌ای نابخرد که همواره در همه ورزشگاه‌ها وجود دارند، دست به فحاشی و درگیری‌های زننده زده‌اند که چنین رفتارهایی دون شأن فرهنگ فوتبالی مازندران است.

بیشتر مردم بابل و قائم‌شهر که در فاصله‌ای کمتر از 15 کیلومتری از همدیگر زندگی می‌کنند، با هم دوست بوده و بسیاری از آنها با هم نسبت فامیلی دارند و هیچ‌گونه اختلافی میان این دو شهر از ادوار گذشته تاکنون وجود نداشته است لذا هواداران فوتبال‌فهم مازندران نباید خود را بازیچه دست عده‌ای خرابکار قرار دهند و با آنها هم‌نوا شوند؛ بی‌شک دود این اختلافات فقط و فقط به چشم فرهنگ غنی و فوتبال مازندران خواهد رفت.

به همین منظور کانون هواداران نساجی مازندران با مدیریت رضا نادری و همچنین کانون هواداران خونه به خونه بابل با مدیریت پیروز جغتاپور، روز گذشته طی نشستی با هم، تمامی برنامه‌ریزی‌های‌شان را برای نمایش یک رویداد پرنشاط و بی‌حاشیه انجام دادند و قرار شد تا روز بازی نمایندگانی از هواداران دو تیم با گل و شیرینی به استقبال همدیگر بروند.

در این میان مالک باشگاه خونه به خونه، مدیران باشگاه نساجی، مسؤولان شهری بابل، مسؤولان انتظامی و امنیتی استان تمام تدابیر لازم را برای هرچه بهتر برگزار شدن این بازی اندیشیده‎اند تا کوچکترین تنشی در این رویداد حساس ایجاد نشود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.