.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدستور آیت الله نورمفیدی ؛
نرده حائل بین مردم و مسئولین در نماز جمعه گرگان برداشته شد +تصاویر
شمال نیوز : به دستور نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، نرده‌های ردیف‌های جلویی مصلی که حائل بین مردم و مسئولین بودند برداشته شد.....

شمال نیوز : به دستور نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، نرده‌های ردیف‌های جلویی مصلی که حائل بین مردم و مسئولین بودند برداشته شد.

به گزارش شمال نیوز ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان دستور داد نرده‌های ردیف‌های جلویی مصلی که حائل بین مردم و مسئولین بودند برداشته شود.

Gorgan 1

Gorgan 1

این نرده ها مانعی برای حضور مردم در صف های جلویی بود و همچنین صف مسئولین را از مردم جدا می کرد و اغلب مسئولین در نماز جمعه با ورود به قسمت جلویی نرده ها، نوعی بی اعتنایی به مردم می کردند که با این اقدام تحسین برانگیز امام جمعه گرگان، مسئولین در کنار مردم خواهند بود.

همچنین از دیگر معضلات وجود این نرده ها، فاصله انداختن قابل توجه بین صف‌های نماز در اتصال‌ها بود که در نماز جمعه این هفته شهر گرگان این نرده ها جمع آوری شد.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان؛ با این اقدام خود؛ مسئولین را به حضور در بین مردم تشویق کرد.

لازم به ذکر؛ این اقدام ارزشمند پیش از این توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم،  نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز انجام شده بود که اکنون به عنوان یک الگو در حال تعمیم به همه شهرهای کشور است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 بهمن 1396
كه چي بشه. يعععنني هيچ فرقي نيست .
نا شناس 7 بهمن 1396
آفرین-گرچه دیر بود ولی بازم خدا ارو شکر
احمد 7 بهمن 1396
باسلام .به نطرشما مشکل مردم برداشتن نردههاهست
ولی 7 بهمن 1396
بعد از 39 سال از عمر پر برکت این انقلاب میگذره تا به فکر برداشتن این نرده ها شدند.ایا واقعا این نرده ها باعث عدم خدمت رسانی به مردم بود
وی 6 بهمن 1396
سلام بر شما
بهلول 6 بهمن 1396
اینم از امام جمعه تبریز یاد گرفتن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.631 seconds.