.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فقط به 3 امتیاز بازی مقابل نساجی فکر می‌کنم/اسکوچیچ فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسد
هافبک تیم خونه‌به‌خونه مازندران گفت: شاید دربی مازندران برای خیلی‌ها حساس است اما به شخصه فقط به 3 امتیاز این دیدار فکر می‌کنم و کاری به حساسیت‌های آن ندارم چراکه این 3 امتیاز از نان شب هم برای خانه خونه ‌به ‌خونه واجب‌تر است.

به گزارش شمال نیوز، چیزی تا شهرآورد مازندران که در فصل گذشته با حاشیه‌های فراوانی همراه بود  باقی نمانده و دو تیم نساجی و خونه‌به‌خونه مشغول آمادگی خود برای این دیدار هستند.

هافبک تیم خونه‌به‌خونه مازندران با بیان اینکه در دیدار مقابل صبای قم شرایط بد آب و هوایی و وزش شدید باد کار را برای ما سخت کرده بود، اظهار کرد: با همدلی و تلاش بازیکنان موفق شدیم در همان 30 دقیقه ابتدایی بازی دو گل وارد دروازه این تیم سخت‌کوش کنیم.

مهدی حنفی افزود: به دلیل تغییر سرمربی نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم ولی بدون شک با هماهنگی بیشتر با اسکوچیچ روزهای خوشی را می‌توانیم برای تیم رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: اسکوچیچ در ملوان و فولاد عملکرد خیلی خوبی داشته است و فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسد و در طول این مدت تلاش کرد با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کنند و احساس می‌کنم مؤفق هم شده است.

هافبک تیم خونه‌به‌خونه مازندران به بازی تیمش در مقابل نساجی اشاره کرد و گفت: شاید دربی مازندران برای خیلی‌ها حساس است اما به شخصه فقط به سه امتیاز این دیدار فکر می‌کنم و کاری به حساسیت‌های آن ندارم چراکه این سه امتیاز از نان شب هم برای خانه خونه ‌به ‌خونه واجب‌تر است و امیدوارم این دیدار با برتری خونه‌ به ‌خونه به پایان برسد.

حنفی در ادامه افزود: از هواداران دو تیم می‌خواهم فقط تیم‌های خود را تشویق کنند تا یک بازی جذاب و بدون حاشیه را شاهد باشند.

وی در پایان گفت: شرایط خوبی در جدول رده‌بندی داریم و تا پایان رقابت‌ها نیز بازی های زیادی باقی مانده است و با تمرکز بالا بازی به بازی پیش می رویم و امیدوارم در پایان فصل بتوانیم با لیگ برتری شدن خونه‌ به ‌خونه جواب محبت هواداران را بدهیم و مسؤولان باشگاه را خوشحال کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.