.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش برف و ترافیک سنگین در جاده‌های شمال
بارش ۱۶ ساعته برف، جاده های چالوس و هراز را سفید پوش و تردد خودرو‌ها را کند کرده است.

به گزارش شمال نیوز،محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: بارش برف که از ساعت ۴ صبح امروز در جاده چالوس آغاز شده بود و همچنان ادمه دارد سبب کند تردد خودرو‌ها شده است.
وی با بیان اینکه ترافیک در منطقه دزدبن سنگین، در محدوده پل زنگوله و هزارچم جاده چالوس نیمه سنگین است، افزود: راهداران در حال پاکسازی مسیر و ماموران پلیس راه نیز در حال هدایت خودرو‌ها هستند.

هاشمی افزود: بارش برف در ارتفاعات جاده هراز نیز ادامه دارد و در محدوده تونل امام زاده هاشم ترافیک از شمال به تهران سنگین است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران درباره وضعیت تردد خودرو‌ها در محور سوادکوه، نیز گفت: ترافیک درمحدوده کارسالار، تونل شیرگاه، طالع رودباراز شمال به جنوب سنگین و گردنه گدوک نیز مه آلود است.

وی با بیان اینکه رفت و آمد خودرو‌ها در جاده ساری به سمنان و محور‌های کناره عادی و روان است افزود: ارتفاعات جاده کیاسر مه آلود همراه با بارش خفیف برف گزارش شده است.

هاشمی گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ادامه بارش برف تا روز دوشنبه ۹ بهمن ماه جاری همه راهداران در آماده باش کامل هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های کوهستانی استان را دارند خواست علاوه بر تجهیز خودرو‌ها با وسایل گرمایشی زنجیر چرخ نیز همراه داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.199 seconds.