.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در روزهای آینده ؛
هوای مازندران سردتر می شود / هشدار به باغداران
شمال نیوز : معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از روز شنبه با تقویت سامانه سرد و بارشی شاهد بارش برف و باران و کاهش محسوس دمای هوای استان هستیم.....
شمال نیوز : معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از روز شنبه با تقویت سامانه سرد و بارشی شاهد بارش برف و باران و کاهش محسوس دمای هوای استان هستیم.


به گزارش شمال نیوز ، احمد اسدی، اظهار کرد: کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به بلده با هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده و دمای هوای ساری نیز در سردترین ساعت به ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.


وی با اشاره به بارش‌های پراکنده در غرب مازندران، افزود: بیشترین بارش از نوشهر به میزان ۱۲ میلی‌متر گزارش شده است.


معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: امروز و فردا شاهد بارش‌های پراکنده به‌ویژه در غرب مازندران هستیم که بارش در ارتفاعات سردسیر استان به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.


این مسؤول تصریح کرد: پیرو اخطاریه هواشناسی با تقویت سامانه سرد و بارشی در آسمان مازندران، از روز شنبه هفت بهمن ماه امسال ابتدا بارش برف در ارتفاعات استان شروع و تا عصر شنبه بارش برف به‌تدریج به ارتفاعات پایین‌تر به سمت کوه‌پایه‌ها و دامنه‌ها کشیده می‌شود.


اسدی افزود: با تداوم این روند شاهد افت شدید دما در استان از شنبه‌شب تا صبح دوشنبه در مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان نیز بارش برف پیش‌بینی می‌شود.


وی با تاکید بر اینکه باغداران نسبت به برداشت باقی‌مانده مرکبات طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه اقدام کنند، خاطرنشان کرد: بخش‌های مختلف کشاورزی( باغبانی، زراعی ،دامی و همچنین گل‌خانه‌ها) با توجه به کاهش شدید دما تمهیدات لازم را بیندیشند.


معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اظهار کرد: با توجه به لغزندگی، یخ‌بندان و کولاک برف به‌ویژه در محورهای کوهستانی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند ضد یخ ، زنجیر چرخ و پوشاک گرم به رانندگان توصیه می‌شود.


اسدی در پایان گفت: دریای خزر امروز و فردا نسبتا مواج و روز جمعه به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.459 seconds.