.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه‌ به باغداران مازندرانی در برداشت مرکبات تا 2 روز آینده
مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران گفت: توصیه ما به باغداران مازندران این است که طی 2 روز آینده نسبت به برداشت مرکبات اقدام کنند.

به گزارش شمال نیوز،محمدرضا شعبانی امروز  اظهار کرد: توصیه ما به باغداران مازندران این است که طی دو روز آینده نسبت به برداشت مرکبات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شکاف‌های انبارهای ذخیره‌سازی حتما با پلاستیک پوشانده شود، افزود: نیاز است با توجه به پیش‌بینی هواشناسی، شب‌های دوشنبه و سه‌شنبه توسط بخاری و گم‌کن دمای انبارها را افزایش دهند تا میوه‌ها یخ نزند.

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران با اعلام اینکه به هیچ عنوان طی این مدت درب انبارها نباید باز شود، اضافه کرد: افراد نباید اقدام به خروج میوه از انبارها تا روز سه‌شنبه نکنند، چراکه احتمال یخ‌زدگی میوه‌ها وجود دارد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه از روز چهارشنبه افراد می‌توانند میوه را به بازار عرضه کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما به منفی حدود هشت درجه حمل میوه‌ها در محورهای کوهستانی امکان یخ‌زدگی احتمال یخ‌زدگی محصولات وجود دارد، در صورت ضرورت حتما برای جلوگیری از یخ‌زدگی محصولات با استفاده از خودروها کانتینردار حمل شود.

شعبانی افزود: مدیریت و توجه به توصیه‌ها بسیار مهم است چراکه در صورت عدم توجه به موارد و یخ‌زدگی محصولات عوارض جبران‌ناپذیری به دنبال دارد و بازار دچار تنش می‌شود.

وی گفت: نهال‌های نو و جدید حتما با استفاده از ترکیب فوم و کاه و با استفاده از پوشش پلاستیکی پوشانده شود تا باغداران دچار خسارت نشوند و شاهد مشکلی نباشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.408 seconds.