.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد با توجه به بارش باران در مازندران سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان با احتیاط برانند.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندرانگفت:جاده‌های چالوس، نور، رامسر، بهشهر، قائم شهر، جویبار، آمل و محدود‌های درون و برون شهری و کناره استان هم اکنون بارانی و لغزنده است.

وی افزود: هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان در جریان است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از رانندگان وسایل نقلیه خواست با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه از سبقت غیر مجاز و تغییر ناگهانی مسیر جدا خودداری کنند.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندارن با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با فعالیت ۳۲۰ راهدار در قالب ۳۳ اکیپ در فصل زمستان مستمر و مداوم آماده جهت انجام راهداری زمستانه هستند.

وی افزود: ۲۲ باب راهدارخانه نیز جهت عملیات راهداری زمستانی شامل امدادرسانی، اسکان مسافران در راه مانده تجهیز شدند.

هاشمی با بیان اینکه راهداران اکنون در ۱۵ گردنه برفگیر و صعب العبور استان مستقر شدند، افزود: این افراد با همه تجهیزات راهداری تا پایان زمان پیش بینی شده از سوی سازمان هواشناسی، درگردنه‌های برفگیر و صعب العبور برای خدمات رسانی به مسافران مستقر خواهند بود./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.435 seconds.