.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از تاکسی و اتوبوس سواری تا .....
امام جمعه ای که همچنان مردم را غافلگیر می کند + تصاویر
شمال نیوز: وی که نماینده ولی فقیه در استان هم می باشد پیش‌تر نیز با تماس‌های غافلگیرانه خود با خانه های مردم و بررسی مشکلات آنان و حضور در مترو، اتوبوس و تردد با تاکسی در داخل شهر خبرساز شده بود.....
امام جمعه ای که همچنان مردم را غافلگیر می کند + تصاویر شمال نیوز :با دستور مستقیم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نرده‌هایی که صف مسئولان را از مردم در نماز جمعه جدا می‌کرد برداشته شد تا دیگر هیچ دیواری بین خدمتگزاران نظام و ملت قرار نگیرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از آناج، با دستور مستقیم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نرده‌هایی که صف مسئولان را از مردم در نماز جمعه جدا می‌کرد برداشته شد تا دیگر هیچ دیواری بین خدمتگزاران نظام و ملت قرار نگیردکه مورد شوق و استقبال مردم قرار گرفت ..

http://www.shomalnews.com/photo/151685632537431216.jpg

آوازه‌ی اقدامات نماینده ولی فقیه در استان زبانزد خاص و عام می‌باشد و در طول مدت کوهی میزان محبوبیت وی در بین مردم آذربایجان‌شرقی به‌صورت چشمگیری افزایش یافته است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم که نماینده ولی فقیه در استان هم می باشد پیش‌تر نیز با تماس‌های غافلگیرانه خود با خانه های مردم و بررسی مشکلات آنان و حضور در مترو، اتوبوس و تردد با تاکسی در داخل شهر خبرساز شده بود.

محبوبیت این امام جمعه تا حدی است که این روزها نمازجمعه پرشوری در این شهرستان برگزار شده و مردم تصاویر وی را در دست دارند .

http://www.shomalnews.com/photo/151685632562225896.jpg

http://www.shomalnews.com/photo/151685632565103233.jpg


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.