.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیکر شهید «محمد معافی» در زادگاهش روستای بَرگِه به‌خاک سپرده شد +تصاویر
پیکر پاک شهید مدافع حرم محمد معافی از ابتدای روستای برگه شهرستان میاندورود بر روی دستان مردم ولایتمدار، جوانان و همرزمانش تشییع و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

به گزارش شمال نیوز، امروز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه شهرستان میاندورود میزبان نخستین شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) خود بود.

مردم ولایتمدار و علوی مازندران از نقاط مختلف استان و و روستاهای مختلف بخش گهرباران به استقبال پیکر پاک پاسدار رشید اسلام شهید مدافع حرم محمد معافی آمدند و باری دیگر حماسه‌ای ماندگار از خود برجای گذاشتند.

زن و مرد، پیر و جوان در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم محمد معافی حضور داشتند و از نخستین شهید مدافع حرم شهرستان میاندورود به گرمی استقبال کردند.

همرزمان شهید محمد معافی از سپاه قدس جمهوری اسلامی نیز در مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار حضور داشتند و برای آخرین‌بار با همرزم جبهه‌های حق علیه باطل وداع کردند.

پیکر پاک شهید معافی از ابتدای روستای برگه شهرستان میاندورود بر روی دستان جوانان و همرزمانش تشییع و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

 شهرستان میاندورود در شرق مازندران 222 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و شهید محمد معافی نخستین شهید مدافع حرم این شهرستان به‌شمار می‌رود که در روستای برگه بخش گهرباران به‌خاک سپرده شد.

پاسدار مدافع حرم «محمد معافی» از نیرو‌های سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی و اهل روستای برگه شهرستان میاندورود است که ۳۰ دی ماه در جریان عملیات مستشاری و دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه بر اثر درگیری با عناصر به جای مانده از تکفیری‌ها در شهر بوکمال، واقع در دیرالزور سوریه به شهادت رسید .

شهید مدافع حرم «محمد معافی» 31 سال سن دارد و متولد روستای برگه شهرستان میاندورود و ساکن شهرستان نکا بوده است که از او دو فرزند ابوالفضل (هشت ساله) و حنانه (سه ساله) به یادگار مانده است.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.624 seconds.