.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظام رسانه ای نیازمند مهندسی جدید است
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با اشاره به اینکه دوران پاسخگویی روابط عمومی سنتی به پایان رسیده است، گفت : نظام رسانه ای وروابط عمومی ها نیازمند مهندسی جدید است.

به گزارش شمال نیوز، احمد مظفری پیش از ظهر چهارشنبه احمد مظفری در شورای هماهنگی روابط عمومی مازندران با اشاره به اینکه در سال ۹۷ یک حرکت جدی در بحث آموزش و ساختار روابط عمومی ها صورت خواهد گرفت ، افزود: مدیر روابط عمومی باید از حق مردم دفاع کند و رابط بین مردم و مسئولین باشد.

وی بیان کرد: زمینه ارتباط موثر بین مردم و مسئولین توسط روابط عمومی ها ایجاد تا مدیر مربوطه در جریان مشکلات مردم قرارگیرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با تاکید براینکه گفتمان انقلاب اسلامی را در کشور گسترش دهیم ، خاطر نشان کرد: در ایام دهه فجر دستاورد، خدمات و عملکرد دستگاهها بصورت شایسته اطلاع رسانی شود.

وی سیاستها و خط مشی برنامه های دهه فجر را زمینه سازی برای رشد و تعالی و بست پیام وفرهنگ انقلاب اسلامی ، تدوین‌و ترویج آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی ، آگاهی بخشی و معرفت افزایی در خصوص معارف انقلاب و توجه به افزایش آگاهی و اقناع نسل جوان بیان کرد.

وی استفاده از ظرفیتهای حضور زنان و نسل جوان در حوزهای مختلف را در تقویت امید درجامعه مهم بیان کردو گفت: در ایام دهه فجر اندیشه های امام راحل و مقا م معظم رهبری بیشتر ارائه شود.

مظفری با بیان اینکه با توجه به تحولات بین الملل آن روابط عمومی هدفمند و خلاق خواهد بود که پاسخگویی در اولویت کاری باشد ، اظهار کرد: برای ایجاد مودت در جامعه پاسخگویی به مردم باید جزو وظیفه ذاتی روابط عمومی ها باشد.

وی با بیان این نکته که امروز ارتباط دوجانبه موثر خواهد بود، افزود: بدلیل وجود شبکه های متعدد اجتماعی و توسعه فناوری اطلاعات ، سیستم روابط عمومی باید به روز و آنلاین باشد.

مظفری تصریح کرد: امروز نیازمندبه مدیر و روابط عمومی استراتژیک در سطح نهادها و دستگاههای اجرایی هستیم و به همین دلیل روابط عمومی ها را کارکرد مدیریتی می دانیم.

وی شناخت کامل سازمان ، شناخت محیط ، شرایط و گرایش مخاطبان‌، شناخت نحوه انطباق اداره با محیط و تلاش برای بهبود انطباق موجود و آینده را از وظایف مهم روابط عمومی ها بیان کرد.

مظفری با اشاره به نسل جوان دوران طاغوت ومشکلات آن دوره  را ندیده است ، افزود: در ایام دهه فجر باید دستاوردها و پیشرفت انقلاب اسلامی به نسل جوان گوشزد شود.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه عده ای در رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی تلاش در کار آمدی نظام دارند واین وظیفه مهم روابط عمومی هاست که در ایام دهه فجر رویکرد مناسبی در معرفی دستاوردهای انقلاب در دستگاه مربوطه خود باشند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.