.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همکاری مازندران و نروژ در زمینه کشاورزی
رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: مازندران در زمینه کشاورزی می تواند همکاری خوبی با نروژ داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز، عبدالله مهاجر  به توصیف ظرفیت های اقتصادی نروژ پرداخت و این کشور را یکی از صادرکنندگان نفت نامید وگفت: نروژ با صادرات روزانه سه میلیون بشکه نفت هشتمین کشور صادرکننده این محصول در جهان و بزرگترین صادر کننده در اروپای غربی است.

وی با بیان اینکه درآمد های نفتی این کشور یک چهارم در آمد سرانه نروژ را به خود اختصاص داده است ، بیان داشت : با ظرفیت خوبی که این کشور در حوزه صادرات نفت و گاز دارد ایران می تواند در این زمینه همکاری های خوبی را با این کشور داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با تاکید بر اینکه با رویکرد افزایش همکاری های تجاری و اقتصادی می توان ظرفیت های خوبی را ایجاد کرد، افزود: در حوزه آبزی پروی می توانیم همکاری های  مناسبی را با نروژ داشته باشیم.

وی مازندارن را دارای ظرفیت خوبی برای همکاری در زمینه آبزی پروری عنوان کردو گفت: در این بخش می توان همکاری خوبی را  با نروژ که  عملکرد خوبی در حوزه آبزی پروی وپرورش ماهی های مختلف  دارد ؛ انجام داد.

مهاجر زمینه  همکاری مازندران و نروژ را مطلوب دانست وبا بیان اینکه مازندران در ۱۲ ظرفیت بخش کشاورزی رتبه اول و دوم کشور را  دارد ،  ادامه داد: مازندران با ظرفیت های خوب در بخش کشاورزی می تواند در بخش های مختلفی با کشور نروژ همکاری داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران ارتباط تجاری خوب را در بخش گردشگری  خواستار شدو ادامه داد:مازندارن در حوزه گردشگری می تواند خدمات خوبی را به گردشگران ارائه دهد و در این زمینه جاذبه های خوبی را در اختیار دارد.

 مهاجر  با بیان اینکه در چهار  ماهه سال ۹۶ حدود شش میلیون دلار صادرات داشتیم ، خاطر نشان کرد: در زمینه واردات و صادرات می توان فرصت های خوبی را ایجاد کرد و سطح ارتباط تجاری  مازندارن و نروژ را افزایش داد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.