.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی بابلسر خبر داد:
دستگیری سارق منزل با ۱۵ فقره سرقت در بابلسر
فرمانده انتظامی بابلسر از شناسایی و دستگیری یک نفر سارق منزل با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالله رضوانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در بابلسر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان موضوع در دستور کارپلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و با تحقیقات صورت گرفته وپس از بررسی شیوه و شگرد سرقت‌ها و نیز محل‌های جغرافیای وقوع جرم، این فرضیه متصور بود که تمامی سرقت‌ها توسط یک باند یا یک شخص صورت گرفته باشد.


فرمانده انتظامی بابلسر ادامه داد: پس از گسترش چتر اطلاعاتی و کنترل متهمان سابقه دار ، سرانجام سارق شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، متهم در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.


رضوانی افزود: در بازرسی از محل اختفای متهم اموال و اقلام مسروقه متعددی از قبیل طلاجات ، بدلی جات، لب تاب ، دوربین دیجیتال، انواع گوشی تلفن، مقادیر قابل توجهی برنج، باند و ... به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.


این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی صورت گرفته متهم به ۱۵ فقره سرقت در سطح شهرستان بابلسر اعتراف کرد.


وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: بنا به اعترافات سارق، در کنار اموال مسروقه مکشوفه، اقلام مسروقه دیگری را به مالخران فروخته ، که تلاش در جهت دستگیری مال خران ادامه دارد.


فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه،با بیان این که نیروی انتظامی با قاطعیت تمام با برهم زنندگان نظم و امنیت و کسانی که قصد دارند منطقه را نا امن جلوه دهند برخورد خواهد کرد، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مخلان نظم و آرامش شهروندان را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.