.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نایب ‌رئیس اتاق اصناف ایران خبر داد:
تصویب طرح ساماندهی صنوف آلاینده توسط هیات‌ وزیران
نایب‌ رئیس اتاق اصناف ایران از تصویب طرح ساماندهی صنوف آلاینده توسط هیات‌ وزیران خبر داد.

جلال‌الدین محمد شکریه در جلسه کمیسیون بهداشت و محیط‌زیست شورای شهر رشت با اشاره به کارگروه مشترک شهرداری و اتاق اصناف در زمان شهرداران اسبق رشت و بررسی مسایل و مشکلات بازاریان در این کارگروه‌ها اظهار کرد: نرخ‌گذاری دریافت عوارض زباله برای صنوف باید عادلانه انجام گیرد، زباله برخی صنوف نوعی درآمد است و نباید از همه بر اساس یک سیستم اخذ عوارض شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان به مسئله عوارض تابلو صنوف اشاره کرد و افزود: این مسئله حکم هیات عمومی دیوان اداری را دارد، شهرداران مناطق نباید در این مسئله ورود کنند چراکه خلاف قانون بوده و حکم انفصال دارد.

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: بر اساس قانون تابلوی منصوب بر اماکن تجاری و اداری که معرف شغل و فعالیت آن‌ها است، شامل هیچ جریمه‌ای نخواهد بود چرا که شهرداری در این خصوص ارائه‌کننده هیچ خدمتی به آن‌ها نیست.

شکریه بیان کرد: ما از بازاریان خواستیم در مورد این مسئله شکایت نکنند و اتاق اصناف از طریق کارگروه‌های مشترک نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد کرد.

نایب‌رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به عوارض مشاغل و انباشت آن طی سال‌های اخیر گفت: شهرداری باید دیون عوارض مشاغل را از مالک بگیرد چرا که بدهی‌ها به واحدهای جدید ربطی ندارد.

اگر مستأجر قبلی یک مغازه عوارض مشاغل را نداده است، این نباید بر گردن مستأجر جدید باشد. وی از تصویب طرح ساماندهی صنوف آلاینده توسط هیات‌وزیران خبر داد و افزود: ما خودمان در این شهر زندگی می‌کنیم و تأمین منابع مالی شهرداری دغدغه ما نیز هست بنابر این در قالب یک تفاهم‌نامه می‌توان منافع هر دو گروه را لحاظ کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.