.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میزان قاچاق کالا در مازندران ۵۰ درصد کاهش یافت
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی قاچاق کالا در استان گفت: اجرای طرحی مانند رجیستری موبایل کمک بزرگی به اقتصاد داخلی می کند.

به گزارش شمال نیوز، علی پیرفلک صبح دوشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالاو ارز ساری با توجه به نام گذاری سال اقتصاد مقاومتی وهمچنین هدف و رسالت این نامگذاری که حمایت از تولیدات داخلی می‌باشد گفت: این ستاد می تواندبا تعامل وتلاش جمعی دستگاه‌های متولی اقدامات مؤثر و قابل توجهی در این زمینه کنند.

علی پیرفلک خاطر نشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و عزم جدی دولت یازدهم در مبارزه با قاچاق کالا طی چهار سال گذشته حجم کالای قاچاق حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه کاهش حجم کالاهای قاچاق در کشور موجب رونق اقتصاد می‌شود، افزود: اجرای طرح‌هایی مانند رجیستری موبایل کمک بزرگی به اقتصاد داخلی است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالاو ارز استان با بیان این که سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا یک طرح ملی در راستای الزامات سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: اجرای این سامانه در روند شفاف‌سازی تجارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز بسیار بااهمیت و اجرای دقیق سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا گامی مؤثر در راستای روان‌سازی نظام توزیع، قیمت گذاری و روزآمدی شیوه‌های نظارت بر بازار است.

پیرفلک از دستگاه‌های دولتی شهرستان خواست در راستای الکترونیکی شدن روند ثبت و صدور کالا و شفاف‌سازی نظام توزیع، در ثبت انبارها و محل‌های نگهداری کالای خود پیشگام باشند.

وی افزود: طرح ثبت نام سوخت نیز یک طرح علمی برای مبارزه با قاچاق سوخت بوده است که با موفقیت در حال اجرا است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.701 seconds.