.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سوی عالیشان اعلام شد ؛
تشریح برنامه های ورزشی دهه فجر 97 در مازندران
شمال نیز : دبیر ستاد دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در ایام خجسته دهه فجر از افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه عمرانی ورزشی سرپوشیده و روباز در بخش خصوصی و دولتی خبر داد.....
تشریح برنامه های ورزشی دهه فجر 97 در مازندران

شمال نیوز : معاون همگانی و همچنین دبیر ستاد اجرائی دهه مبارک فجر اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران از برگزاری المپیاد همگانی در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش مازندلیگ، برنامه های ورزشی دهه مبارک فجر متشکل از برنامه های فرهنگی ،ورزش همگانی و مسابقات ورویداد های ورزشی قهرمانی و رقابتی خواهد بود که در دو بخش آقایان و بانوان و در همه رده های سنی در سطح شهر و روستاهای استان به اجرا در خواهد امد.

لازم به ذکر است دبیر ستاد دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران  در ایام خجسته دهه فجر از افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه عمرانی ورزشی سرپوشیده و روباز در بخش خصوصی و دولتی خبر داد.

معاون همگانی و دبیر ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان پیشاپیش ضمن تبریک ایام اله دهه فجر اظهار داشت : اولین جلسه هماهنگی اجرای برنامه های دهه مبارک فجر با حضور مدیر کل ورزش وجوانان استان مازندران و روسای ادارات  ورزش وجوانان شهرستان ها در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید.

عادل عالیشان از برگزاری المپیاد همگانی بعنوان یکی از برنامه های مهم دهه فجر خبر داد گفت: اهمیت قرار دادن ورزش در مناسبت های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد که در این راستا برنامه های مهمی به جهت برگزاری در دهه فجر اعلام و اجرا خواهیم کرد.

عالیشان تصریح کرد : با توجه به اعلام از سوی ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و هیات های ورزشی استان , تاکنون ۷۵۵ برنامه پیشنهادی و اجرایی فرهنگی و ورزشی به دبیرخانه ستاد دهه فجر ارسال شد و اینکه  پیش بینی برگزاری  ۱۰۰ برنامه را در مرکز وشهرستان ها داریم.

وی ضمن تشریح فعالیت های ورزشی دهه مبارک فجر تصریح کرد: آذین بندی وفضا سازی مناسب ادارات و دفاتر هیاتها و اماکن ورزشی اعم از دولتی وخصوصی ، دیدار از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان ورزشکار، عطرافشانی گلزارشهدا، دیدار با قهرمانان، پیشکسوتان ورزشی، تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ، حضور یکپارچه و باشکوه جامعه ورزش و استان درراهپیمایی یوم ا...۲۲بهمن از جمله برنامه های مهم فرهنگی در این ایام می باشد.

وی افزود:  برگزاری یادواره  شهدای ورزشکاران استان , برگزاری مسابقات قرآنی , نشست با سمن ها وجامعه ی رسانه ای استان را بخشی دیگر از برنامه های مهم  فرهنگی خواند.

عالیشان گفت: برگزاری تورنمنت بین المللی شطرنج در دهه مبارک فجر  که به میزبانی استان مازندران و در شهرستان آمل برگزار می شود بعنوان بزرگترین رویداد ورزشی می باشد .

وی از برگزاری مسابقات ملی در چندین رشته ورزشی خبر داد گفت: برگزاری المپیاد همگانی در  هشت رشته دارت , داژبال , طناب زنی , طناب کشی , روپایی , پنالتی هدفمند , والیبال سه نفره , شوت بسکتبال و سه رشته بومی ومحلی کشتی لوچو , کشتی گیله مردی وهفت سنگ بعنوان برنامه های محوری دهه فجر می باشد .

دبیر ستاد برگزاری برنامه های ورزشی در دهه فجر تاکید کرد: برنامه فجر ۹۶ از روز اول بهمن ماه آغاز می شود و اینکه المپیاد همگانی بصورت شهرستانی در تاریخ  ۶ و ۱۳ بهمن برگزار می شود و نهایتآ در تاریخ ۲۰ بهمن المپیاد بزرگ  استانی را  خواهیم داشت که برترین های المپیاد همگانی در رشته های مذکور به المپیاد کشوری تا پایان سال اعزام خواهند شد.

عادل عالیشان ادامه داد: اداره کل ورزش وجوانان استان مازندران  بعنوان یکی از دستگاههای فرهنگی وفعال ستاد دهه مبارک فجر  علاوه برمسئولیت دو کمیته ورزش وجوانان ، در کمیته های زنان و خانواده، روستایی وفرهنگی نیز عضو فعال و برنامه های پرباری دارد که با قدرت شاهد آن می باشیم.

گفتنی است عادل عالیشان از روند اطلاع رسانی دقیق برنامه های دهه مبارک فجر در  حوزه ورزش خبر داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.276 seconds.