.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انجام بیش از 41 میلیون تردد دی ماه امسال در مازندران
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: بیش از 41 میلیون تردد طی دی ماه امسال در محورهای استان انجام شده است که نسبت به آذر ماه سه درصد کاهش داشته است.

به گزارش شمال نیوز،محسن هاشمی امروز اظهار کرد: طی دی ماه امسال در سطح محورهای مازندران 41 میلیون و 570 هزار تردد انجام شده که نسبت به آذر ماه سه درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: طی این مدت محورهای رفت و برگشت ساری ـ قائم‌شهر، قائم‌شهر ـ بابل، بزرگراه بابل ـ آمل، بابلسر ـ بابل و ساری و فرح‌آباد بیشترین حجم تردد را به خود اختصاص دادند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اعلام اینکه معمولاً ساعت 17 تا 19 دی ماه امسال اوج تردد در روز اتفاق افتاده است، اضافه کرد: طی دی ماه بیش از 3 میلیون و 300 هزار تردد سطح محورهای هراز،کندوان، سوادکوه،کیاسر و ورودی شرقی و غربی استان انجام شده است.

این مسؤول ادامه داد: مازندران طی دی ماه از لحاظ تردد رتبه دوم کشور را بعد از استان تهران به خود اختصاص داد.

*آب شدن برف‌ها در حاشیه محورهای کوهستانی و احتمال یخ‌زدگی

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مازندران، تصریح کرد: در حال حاضر باتوجه به فروکش کردن بارش‌ها تردد عادی و روان در سطح محورهای استان جریان دارد.

وی یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته با توجه به بارش برف و باران سطح محورهای استان، بیش از یک‌هزار و 500 کیلومتر برف‌روبی و بیش از 100 تن نمک‌پاشی در محورهای اصلی و فرعی استان انجام شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران در پایان گفت: با توجه به اینکه حاشیه برخی از محورهای کوهستانی مازندران انباشته از برف است در طول روز احتمال آب شدن آن و همچنین احتمال یخ‌زدگی هنگام شب وجود دارد که لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و همچنین تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ در راه‌های استان تردد کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.372 seconds.